۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۰۰

تنظیم لایحه 100 میلیارد دلاری توسط مجلس نمایندگان امریکا برای افزایش پهنای باند روستاها

ایتنا- مجلس نمایندگان ایالات‌متحده لایحه‌ای 100 میلیارد دلاری برای ارائه اینترنت و افزایش پهنای باند در مناطق روستایی و شهری دورافتاده تهیه کرد.
تنظیم لایحه 100 میلیارد دلاری توسط مجلس نمایندگان امریکا برای افزایش پهنای باند روستاها
مجلس نمایندگان ایالات‌متحده لایحه‌ای 100 میلیارد دلاری برای ارائه اینترنت و افزایش پهنای باند در مناطق روستایی و شهری دورافتاده تهیه کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، مجلس نمایندگان ایالات‌متحده امریکا طی هفته گذشته لایحه تخصیص 100 میلیارد دلار برای ارائه پهنای باند سرعت بالا به مناطق روستایی را تائید کرد. در این لایحه هم‌چنین بودجه کلانی به بازسازی بزرگ‌راه‌ها، پل‌ها، ریل‌ها و افزایش استفاده از انرژی تجدید پذیر در نظر گرفته شده است.
 
هدف اصلی از بخش پهنای باند این لایحه ارائه اینترنت پرسرعت به «جوامع روستایی، حومه‌ای و شهری محروم» و پشتیبانی کافی برای آن است. در این لایحه با ارائه تجهیزات دیجیتال و تجهیز اتوبوس‌های مدرسه و کتابخانه‌ها به وای‌فای به فرایند آموزش از راه دور برای کودکان اولویت داده شده است. این لایحه همچنین هزینه‌های پهنای باند خانواده‌های کم درامد و کسانی که اخیرا بیکار شده‌اند را متقبل شده است.
 
 
 
البته نسخه کامل این لایحه احتمالا در مجلس سنایی که در کنترل جمهوری خواهان است، تائید نخواهد شد اما اصلاحات مرتبط با پهنای باند ممکن است در این میان از شانس بیشتری برای تائید شدن برخوردار باشند. بسیاری از افراد بر این باورند که دسترسی به اینترنت پرسرعت باید برای افراد ساکن مناطق روستایی و دورافتاده بدون در نظر گرفتن جناح سیاسی آن‌ها در دسترس باشد.
 
این لایحه تنها یکی از اقداماتی است که دولت امریکا اخیرا برای کاهش شکاف دیجیتالی انجام داده است. دونالد ترامپ در سال 2019 از ابتکار عمل باند پهن آمریکا برای ارائه پهنای باند به مناطق روستایی این کشور رونمایی کرد. همچنین کمیسیون ارتباطات فدرال در ابتدای سال جاری 20.4 میلیارد دلار را به این هدف اختصاص داد.
 
کد مطلب: 61483
نام شما
آدرس ايميل شما


a
feedback
Iran, Islamic Republic of
«مجلس نمایندگان ایالات‌متحده امریکا طی هفته گذشته لایحه تخصیص 100 میلیارد دلار برای ارائه پهنای باند سرعت بالا به مناطق روستایی را تائید کرد»
و اما ما چکار می کنیم؟ مدام فقط از فیلترینگ و اختصاص بودجه فیلترینگ می گوییم ، تلویزیون اینترنتی را تخلف قانونی می دانیم ، قیمت بسته های اینترنتی دوبرابر می شود ، خلاصه و مفید ، انگاری به نوعی تلاش در محدودیت اینترنت در همه جهات صورت می گیرد! ، ما کجاییم و دشمن کجاست؟