کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دانستنیهای سفر به روسی و بدروم

14 تير 1399 ساعت 18:08

 منطقه زیبا و دیدنی میلاس در تور بدروم دارای جاذبه های تاریخی فراوانی است و گشت و گذار در آن بخشی از جذابیت سفر به شهر بدروم خواهد بود. این منطقه باستانی ، در امتداد ساحل قرار دارد و اغلب گردشگران آن را  ، به خاطر فرش های خوش رنگ و نقشش می شناسند که بافته دست هنرمندان همین منطقه است.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



پارک و موزه  Tsaritsyno
این عمارت باشکوه و زیبا که در گذشته اقامتگاه تابستانی کاترین دوم ( کاترین کبیر ) بوده ، یکی از دیدنی ترین مکان های تاریخی در این شهر است . این عمارت در سال ۱۷۷۵ میلادی ساخته شد و بعد از آن در سال ۱۹۸۰ میلادی مورد بازسازی قرار گرفت.جالب است بدانید این بازسازی بقدری هنرمندانه انجام شد که شهرت آن را از چیزی که بود بسیار بیشتر نمود. دور تا دور این کاخ زیبا را باغی دلگشا در بر گرفته که گشت و گذار در آن بسیار رویایی و خاطره انگیز خواهد بود.

برج تلویزیونی استانکینو  Ostankino
برج تلویزیونی استانکینو در سال ۱۹۶۷ میلادی ساخته شد و در همان زمان به دلیل تکنیکهای پیچیده و ویژه به شهرت جهانی رسید.
این برج هم اکنون به یکی از جاذبه های تفریحی در این شهر تبدیل شده و گردشگران قادر خواهند بود مناظر شگفت انگیز شهر را از بالای آن نظاره گر باشند. سکوی بازدید این برج دارای کفی شیشه‌ای است و آسانسورهای پرسرعت این برج در زمان کوتاهی مسافران را به ارتفاع سیسصد و سی و هفت متری منتقل نموده و چشم‌انداز ۳۶۰ درجه ای از شهر مسکو را مقابل دیدگانتان قرار می دهد.

صومعه نووودویچی
این صومعه بسیار زیبا و باشکوه در سال ۱۵۲۴ میلادی ساخته شده و حالا در تور روسیه به یکی از دیدنی ترین مکان های تاریخی شهر تبدیل گردید . در این محدوده چهار کلیسای جامع قرار دارد که در گذشته محل زندگی زنان مشهور و ثروتمندی همچون پرنسس سوفیا بوده است.
در اطراف این صومعه یک گورستان قدیمی به چشم می خورد که افراد مشهوری چون آنتون چخوف، نیکلای گوگول، پطر کروپوتکین، نیکیتا سرگیویچ خروشچف، سرگئی پروکفیف، دمیتری شوستاکوویچ و بسیاری دیگر در آن دفن شده ‌اند.

قلعه بدروم
به گزارش سفر باتو ،  قلعه باستانی بدروم سی هزار متر مربع وسعت دارد و متشکل از پنج برج مي باشد که اين برج ها، هر یک به نام های برج فرانسوي ، برج انگليسي ، ايتاليايي ، آلماني و در نهایت برج مار نامیده می شود. این بنای باشکوه که در امتداد ساحل ساخته شده گردشگران بسیاری را به سمت خود می کشاند و به یکی از جاذبه های گردشگری در این شهر تبدیل شده است . قلعه بدروم توسط شوالیه‌های هوسپیتالر و در قرن پانزدهم میلادی ساخته شده است.
در این قلعه موزه ا‌ی باستان شناسی بر پا شده که آثار موجود در آن از زیر اعماق آب بیرون کشیده شده و به همین جهت آن را ، موزه زیر آب می نامند که در نوع خود بی نظیر و بسیار جالب است.
 
 میلاس بدروم Milas
 منطقه زیبا و دیدنی میلاس در تور بدروم دارای جاذبه های تاریخی فراوانی است و گشت و گذار در آن بخشی از جذابیت سفر به شهر بدروم خواهد بود. این منطقه باستانی ، در امتداد ساحل قرار دارد و اغلب گردشگران آن را  ، به خاطر فرش های خوش رنگ و نقشش می شناسند که بافته دست هنرمندان همین منطقه است. 
همچنین معماری سنتی این بخش از شهر ، که با خانه های قدیمی و پنجره های مشبکی در ذهن باقی می ماند  ، از دیگر مشخه های این منطقه است . 
 
مناظر زیبای میلاس و وجود کافه های متنوع سبب جذب گردشگر شده و اینجا را به پاتوق گردشگران تبدیل نموده است.
 
 


کد مطلب: 61478

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/61478/دانستنیهای-سفر-روسی-بدروم

ايتنا
  https://www.itna.ir