۰
plusresetminus
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۰

لو رفتن ظاهر گلکسی نوت 20 اولترا در تصاویر رسمی منتشر شده

ایتنا - گفته می‌شود که این ورژن با sub-6 و mmWave 5G کار خواهد کرد، یعنی کلیه سیستمهای 5G که ممکن است به آنها نیاز پیدا کنید.
لو رفتن ظاهر گلکسی نوت 20 اولترا در تصاویر رسمی منتشر شده
ظاهرا تصاویری از گلکسی نوت20 به طور تصادفی در مجموعه‌ای از عکس‌های منتشر شده در صفحه وب رسمی سامسونگ در روسیه منتشر شد. به نظر می‌رسد که ورژن دستگاهی که تصاویر آن درز کرده است و با رنگی به نام «برنزی عرفانی (Mystic Bronze)» به نمایش در آمده است به احتمال فراوان سامسونگ گلکسی نوت20 اولترا است. این ورژن از نوت20 قبلا در درزهایی ظاهر شد که حکایت از طراحیهایی مشابه با این داشتند – ولی به نظر می‌رسد که این یکی واقعی باشد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، این ورژن از گلکسی نوت20 ورژن پیشرفته‌تر این دستگاه است. این به احتمال فراوان گلکسی نوت20 اولترا است، که می‌تواند نشانگر آن باشد که این گرانقیمت‌ترین ورژن از این دستگاه است. این گلکسی نوت20 با یک نمایشگر 6.87 اینچی است.
 
شایعه شده است که این دستگاه بزرگتر، بسته به منطقه فروش آن، از تراشه کوالکلام اسنپدراگون 865+ SoC یا یک سامسونگ اگزینوس 992 استفاده می‌کند. همچنین گفته می‌شود که این ورژن با sub-6 و mmWave 5G کار خواهد کرد، یعنی کلیه سیستمهای 5G که ممکن است به آنها نیاز پیدا کنید.
 
شایعه شده است که سامسونگ گلکسی نوت20 اولترا 12 گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی دارد. احتمالا یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی نیز درون آن است.

 

دوربینهایی که در اینجا مشاهده می‌کنیم به احتمال فراوان عبارتند از 12 مگاپیکسل (فوق عریض)، 13 مگاپیکسل (تله‌فوتو)، و 108 مگاپیکسل ماژول اصلی. همچنین احتمالا یک سنسور ToF 3D در پشت آن، در آن قسمت قرص‌مانند سیاه‌رنگ، وجود دارد.
 
با اینکه احتمالا بهبودهای قابل توجهی در S Pen آن رخ داده است، ولی تا حدود زیادی از همان سخت‌افزاری استفاده کرده است که در سامسونگ گلکسی نوت 10 ارائه شد.
 
شایعه شده است که سامسونگ گلکسی نوت20 و نوت20 اولترا احتمالا در رویداد 5 اوت 2020 به نمایش در خواهد آمد. گلکسی نوت20 احتمالا در اواخر اوت 2020 (اوائل شهریور) عرضه خواهد شد. با وجود شایعاتی که مبتنی بر تخت بودن نمایشگر نوت20 منتشر شده است، ولی از این تصاویر پیداست که در ورژن اولترا با نمایشگری منحنی از چپ و راست مواجه خواهیم بود!
 
 
کد مطلب: 61469
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام