۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۰۰

.احتمال استفاده از پردازنده قوی‌تر در سرفیس پرو اکس برای رقابت با آیپد پرو

ایتنا- شایعات به‌دست‌آمده حاکی از آن است که مایکروسافت قصد دارد تا تبلت‌های سرفیس پرو اکس را با پردازنده سریع‌تری از سری اسنپ دراگون به‌روز کند.
.احتمال استفاده از پردازنده قوی‌تر در سرفیس پرو اکس برای رقابت با آیپد پرو
شایعات به‌دست‌آمده حاکی از آن است که مایکروسافت قصد دارد تا تبلت‌های سرفیس پرو اکس را با پردازنده سریع‌تری از سری اسنپ دراگون به‌روز کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، منابع خبری به‌تازگی دستگاه سرفیس پرو ناشناسی را در پایگاه داده‌های گیک بنچ 5 کشف کردند که از پردازنده‌ای با سرعت 3.15 گیگاهرتزی استفاده می‌کند. این مشخصات با اسنپ دراگون 8cx پلاس که به‌عنوان جدیدترین نسل تراشه‌های اسنپ دراگون 8cx شناخته می‌شود هم‌خوانی دارد.
 
سرفیس پرو اکس با پردازنده اسنپ دراگون 8cx ساخته شده است پس اصلی‌ترین تئوری در اینجا این است که این امر می‌تواند موجب شود که نسل جدید تبلت‌های سرفیس پرو اکس با تراشه جدید اسنپ دراگون 8cx پلاس به بازار عرضه شود. البته تمامی این اطلاعات هنوز در حد گمانه‌زنی است و این امکان وجود دارد که کوالکام تنها به‌منظور تست تراشه اسنپ دراگون 8cx پرو از سرفیس پرو اکس استفاده کرده باشد.
 

البته باید به خاطر داشت که سرفیس پرو اکس به لحاظ عملکرد نسبت به آیپد پرو بسیار عقب‌تر است پس این احتمال وجود دارد که مایکروسافت بخواهد این تبلت را با پردازنده‌ای جدید به‌روز کرده و قدرت عملکرد آن را به‌منظور رقابت با آیپد پرو بهبود ببخشد. علاوه بر این نتایج گیک پنج نشان می‌دهد که دستگاه ناشناس سرفیس پرو یا 16 گیگابایت رم با میزان حافظه سرفیس پرو اکس همخوانی دارد.
 
مایکروسافت سرفیس پرو اکس به‌تازگی کاهش قیمت زیادی داشته است و همین امر فروش این دستگاه را چند برابر کرده است. به‌این‌ترتیب عرضه دستگاهی به‌روز شده و قوی‌تر باقیمتی مقرون‌به‌صرفه تر می‌تواند برگ برنده مایکروسافت در برابر رقیب اصلی و دیرینه خود یعنی اپل باشد.
کد مطلب: 61465
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام