۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۳۰

عرضه دوربین A7S جدید توسط کمپانی سونی در تابستان امسال

ایتنا- سونی نسل جدید دوربین‌های بدون آینه سری A7S خود را بالاخره پس از مدت‌ها انتظار در پایان تابستان امسال به بازار عرضه خواهد کرد.
عرضه دوربین A7S جدید توسط کمپانی سونی در تابستان امسال
سونی نسل جدید دوربین‌های بدون آینه سری A7S خود را بالاخره پس از مدت‌ها انتظار در پایان تابستان امسال به بازار عرضه خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، از زمان عرضه آخرین دوربین A7S سونی گنج سال می‌گذرد و بسیاری از علاقه‌مندان به این سری از دوربین‌های سونی در انتظار عرضه نسخه جدید آن هستند. البته کنیج تاناکا به‌عنوان معاون سونی در این رابطه اعلام کرده است که نسل جدید دوربین‌های بدون آینه A7S در تابستان امسال به بازار عرضه خواهد شد.
 
مشخصات دقیق این دوربین هنوز مشخص نیست اما تاناکا قول داده است که قابلیت‌های جدیدی را برای این دوربین عرضه کند و کیفیت تصاویر ثبت شده با استفاده از این دوربین لایق صفت «عالی و برتر» هستند. جالب است بدانید که حرف S در مدل A7S به واژه supreme به معنی عالی اشاره دارد.
 

تاناکا همچنین در گفته‌های اشاره کرد که A7S جدید دارای پیکسل‌های بزرگ است و سونی به درخواست‌های ارتقای کیفیت تصویربرداری مخاطبان آگاه بوده و برای رضایت تنها قابلیت‌هایی نظیر ضبط ویدیو 4K با 60 فریم ریت بر ثانیه، 10 بیت 4:2:2 و ضبط RAW را به آن افزوده است.
 
اطلاعات افشا شده در رابطه با این دوربین جدید بسیار محدود است. همچنین با توجه به قابلیت‌های این دوربین احتمال می‌رود که قیمت در نظر گرفته شده برای آن نیز بسیار زیاد باشد. قیمت در نظر گرفته شده برای دوربین A7S II در حال حاضر 2400 دلار است و انتظار می‌رود که این برچسب قیمتی برای نسل جدید این دوربین بیشتر از این‌ها باشد.
کد مطلب: 61463
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام