۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۴

امکان استفاده از دسته بازی استادیا روی گوشی‌های اندرویدی

ایتنا- کاربران دسته‌های بازی گوگل استادیا ازاین‌پس می‌توانند این دسته‌ها را به‌صورت بی‌سیم به تلفن همراه هوشمند اندرویدی خود وصل کنند.
امکان استفاده از دسته بازی استادیا روی گوشی‌های اندرویدی
کاربران دسته‌های بازی گوگل استادیا ازاین‌پس می‌توانند این دسته‌ها را به‌صورت بی‌سیم به تلفن همراه هوشمند اندرویدی خود وصل کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، دسته بازی استادیا با روندی آهسته ولی پیوسته روزبه‌روز مفیدتر از قبل می‌شود و برخی از قابلیت‌هایی که گیمرها در ابتدای عرضه از این دسته انتظار داشتند آرام‌آرام  به آن افزوده می‌شود.
 
برای مثال دسترسی به قابلیت‌های پایه‌ای دستیار هوشمند گوگل از ابتدای عرضه این دسته در ماه دسامبر فعال بود اما گوگل هم‌اکنون این قابلیت را برای تمامی کاربران دسته‌های بازی استادیا فعال کرده است. از همه مهم‌تر کاربران ازاین‌پس می‌توانند این دسته را به‌صورت بی‌سیم روی دستگاه‌های اندرویدی استفاده کنند.

 

شما برای جفت کردن این دسته با دستگاه اندرویدی خود نیازمند جدیدترین نسخه نرم‌افزار استریم بازی استادیا هستید. زمانی که تلفن همراه و دسته بازی‌تان را به یک شبکه وای‌فای وصل کنید، این نرم‌افزار به‌صورت خودکار شما را به فرایند جفت سازی این دو با یکدیگر وارد خواهد کرد.
 
به‌روزرسانی یاد شده برای گیمرها بسیار مفید است اما شاید بتوان گفت که این قابلیت می‌بایست از ابتدای عرضه این دسته‌ها برای تنها فعال بود. پیش‌ازاین تنها راهی که کاربران می‌توانستند از این دسته روی تلفن همراه اندرویدی خود استفاده کنند از طریق کابل بود.
 
به‌این‌ترتیب امکان استفاده بی‌سیم از دسته‌های بازی استادیا روی تلفن‌های همراه هوشمند نه‌تنها نیاز به استفاده از کابل را برطرف می‌کند، بلکه موجب می‌شود که پورت ورودی تلفن همراه یاد شده به‌منظور استفاده‌های دیگر نظیر هدفون یا شارژر آزاد باشد.
کد مطلب: 61461
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام