۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۰۰

امکان افزودن مخاطب جدید با کد QR در واتس‌اپ

ایتنا- کاربران هم‌اکنون با نصب به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ می‌توانند کاربران را از طریق کد QR تنها به فهرست مخاطبان خود بیفزایند.
امکان افزودن مخاطب جدید با کد QR در واتس‌اپ
کاربران هم‌اکنون با نصب به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ می‌توانند کاربران را از طریق کد QR تنها به فهرست مخاطبان خود بیفزایند.
 
به گزارش ایتنا و نقل از  engadget، واتس‌اپ در طی هفته‌های آینده قابلیت‌های جدید و جذابی را برای این پیام‌رسان عرضه خواهد کرد. برای مثال واتس‌اپ به‌منظور ساده‌سازی افزودن مخاطبان جدید قابلیت جدیدی را در رابطه با کدهای QR عرضه کرده است.
 
بر همین اساس شما به‌زودی می‌توانید برای افزودن کاربران به فهرست مخاطبان خود کد QR منحصر به تنها را اسکن کنید و به‌این‌ترتیب دیگر نیازی نخواهد بود که شماره تنها را به‌صورت دستی تایپ کنید. اگر به یاد داشته باشید واتس‌اپ این قابلیت را چند ماه پیش تست کرده بود.
 

علاوه بر این واتس‌اپ در تماس‌های ویدئویی (با امکان برقراری ارتباط 8 نفر به‌صورت همزمان ) به شما اجازه می‌دهد که با اشاره طولانی انگشت روی ویدیوی یک مشارکت‌کننده سایر تصویر او را به حالت تمام صفحه دربیاورید.
 
علاوه بر این یک آیکون ویدیو در چت‌های گروهی وجود دارد که شما می‌توانید به‌راحتی با ضربه زدن بر آن یک تماس تصویری گروهی را آغاز کنید. البته به خاطر داشته باشید که این آیکون تنها در چت‌هایی ظاهر می‌شود که مشارکت‌کنندگان آن از 8 نفر کمتر باشند.
 
علاوه بر این در به‌روزرسانی یاد شده پک‌های استیکرهای انیمیشنی جدید به واتس‌اپ افزوده شده است. همچنین حالت تاریک برای واتس‌اپ تحت وب و دسکتاپ فعال شده و کاربران KaiOS نیز می‌توانند استتوس‌های خود را به صورتی به‌روز کنند که بعد از 24 ساعت به‌صورت خودبه‌خود پاک شود. واتس‌اپ اعلام کرده است که تمرکز اصلی این تیم هنوز هم بر ارائه ارتباط امن و خصوصی برای میلیاردها کاربر خود در سراسر جهان است.
کد مطلب: 61459
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام