۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۰

رونمایی از اولین اس.اس.دی 8 ترابایتی سامسونگ برای کامپیوترها

ایتنا- گزارش‌های به دست آمده حاکی از آن است که کمپانی سامسونگ برای اولین بار از حافظه اس.اس.دی 8 ترا بایتی خود برای کامپیوترهای خانگی رونمایی کرد.
رونمایی از اولین اس.اس.دی 8 ترابایتی سامسونگ برای کامپیوترها
گزارش‌های به دست آمده حاکی از آن است که کمپانی سامسونگ برای اولین بار از حافظه اس اس دی 8 ترا بایتی خود برای کامپیوترهای خانگی رونمایی کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، سامسونگ بالاخره از حافظه اس اس دی 8 ترا بایتی خود برای عرضه عمومی رونمایی کرد. این کمپانی به‌تازگی از دسته‌بندی اس اس دی جدید خود تحت عنوان 870 QVO رونمایی کرد که در آن از حافظه‌های 1 ترابایتی تا 8 ترا بایتی استفاده شده است.
 
این حافظه درواقع یک درایو SATA است که سرعت خواندن و نوشتن آن به ترتیب 560 و 530 مگابایت بر ثانیه است اما سامسونگ اظهار مرده است که سرعت خواندن رندوم این سری از تراشه‌ها نسبت به 860 QVO افزایشی 13 درصدی داشته باشد. قیمت در نظر گرفته شده برای مدل‌های 1، 2 و 4 ترا بایتی این حافظه‌ها به ترتیب 130، 250 و 500 دلار است و نسخه 8 ترا بایتی که در ماه اوت عرضه خواهد شد هنوز قیمت‌گذاری نشده است.
 
 
 
بااین‌وجود رویه قیمت‌گذاری سامسونگ خبر از آن دارد که حافظه 8 ترا بایتی یاد شده با حدود قیمت 1000 دلار عرضه خواهد شد. این قیمت به نسبت کارایی این حافظه چندان زیاد نیست اما بااین‌حال بسیاری از کاربران عادی توان پرداخت چنین هزینه‌ای را ندارند.
 
همچنین مشکل بزرگ دیگری که سامسونگ با آن مواجه است بازار رقابتی در این رابطه است. کمپانی Sabrent به‌تازگی از اس اس دی 8 ترا بایتی خود رونمایی کرده است که سرعت انتقال آن بسیار بالا است. قیمت در نظر گرفته شده برای این تراشه 1500 دلار است اما قابلیت‌های برتر آن به‌راحتی می‌تواند این برچسب قیمت را توجیه کند.
 
نسخه ارائه شده توسط سامسونگ اگرچه به‌اندازه حافظه 8 ترا بایتی Sabrent قدرتمند نیست اما همچنان می‌تواند برای آن دسته از کاربرانی که مایل به افزایش حافظه دستگاه خود هستند ولی درعین‌حال کاربری حرفه‌ای ندارند گزینه مناسب‌تر و مقرون‌به‌صرفه تری باشد.
 
کد مطلب: 61448
نام شما
آدرس ايميل شما


a
feedback
Iran, Islamic Republic of
گاهی آدمی به فکر می رود و از خود می پرسد ، اینان چگونه در این زمان کم به چنین دست آوردهایی رسیدند ؟ و ما چرا هنوز درجا می زنیم ! نکند اینان مریخی اند و ما خبر نداریم؟!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام