۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۹

کسب‌‌وکارها از این ‌پس می‌‌توانند محصولات خود را در نتایج جستجوی گوگل نمایش دهند

ایتنا- کمپانی گوگل به‌تازگی اعلام کرد که به کسب ‌و کارها اجازه خواهد داد که محصولات خود را در نتایج جستجوی گوگل به نمایش دربیاورند.
کسب‌‌وکارها از این ‌پس می‌‌توانند محصولات خود را در نتایج جستجوی گوگل نمایش دهند
کمپانی گوگل به‌تازگی اعلام کرد که به کسب ‌و کارها اجازه خواهد داد که محصولات خود را در نتایج جستجوی گوگل به نمایش دربیاورند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، کمپانی گوگل پیش‌ازاین تنها به اسپانسرهای خود اجازه می‌داد که تبلیغات خود در رابطه با کالای جستجو شده کاربر را در پنل نتایج به‌دست‌آمده نشان بدهند. هم‌اکنون فهرست‌نویسی در این پنل رایگان شده است و البته این کمپانی تبلیغاتی که بابت آن‌ها پول پرداخت شده است را در جای دیگری در این صفحه‌نمایش می‌دهد.
 
کمپانی گوگل در ماه آوریل فهرست‌نویسی محصولات را در تب خرید کردن موتور جستجوی گوگل گنجاند. این کمپانی پس‌ازآن اعلام کرد که این فهرست بندی به‌صورت مستقیم در نتایج گوگل گنجانده می‌شود. این تغییرات برای اولین بار در آمریکا و سپس در سراسر جهان اعمال می‌شود.
 
 
 
این فهرست‌نویسی جدید گوگل را در رقابت مستقیم با آمازون قرار می‌دهد. این دو کمپانی فناوری در حال حاضر در جبهه‌های مختلفی نظیر فناوری‌های خانه هوشمند در حال رقابت هستند. بلندگوی هوشمند گوگل هم و نرم‌افزار صوتی دستیار برای رقابت با آمازون اکو و نرم‌افزار صوتی الکسا ساخته شده‌اند.
 
این اعلامیه همچنین نشانگر فشار بیشتر گوگل برای ورود به صنعت خرید آنلاین است. سال گذشته ، این شرکت از نسخه بازسازی‌شده Google Shopping به‌عنوان قطب خرده‌فروشی این کمپانی رونمایی کرد. این به‌روزرسانی به افراد امکان می‌دهد که به ‌مرور کالاها بپردازند و آن‌ها را از سه طریق وب‌سایت فروشنده، فروشگاه محلی نزدیک و سایت گوگل خریداری کنند.
 
البته گوگل در این رابطه ضرر و زیان‌های شدیدی دیده است و دو سال پیش کمیسیون اروپا این کمپانی را به دلیل اعمال تبلیغاتی سو استفاده‌کننده به مبلغ 1.7 میلیارد دلار جریمه کرد.
 
کد مطلب: 61436
برچسب ها: گوگل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام