۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۰۰

کاهش قیمت بی‌‌سابقه اپل واچ سری 3 در آمازون

ایتنا- در پی تلاش‌های اپل برای عرضه سری جدید ساعت‌های هوشمند خود، قیمت در نظر گرفته‌ شده برای اپل واچ سری 3 در آمازون به پایین‌ترین حد خود رسیده است.
کاهش قیمت بی‌‌سابقه اپل واچ سری 3 در آمازون
در پی تلاش‌های اپل برای عرضه سری جدید ساعت‌های هوشمند خود، قیمت در نظر گرفته‌ شده برای اپل واچ سری 3 در آمازون به پایین‌ترین حد خود رسیده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، اپل واچ سری 3 رفته‌رفته ارزان‌تر می‌شود. کمپانی آمازون در ابتدای ماه ژوئن این ساعت را با قیمت 179 دلار به فروش می‌رساند و هم‌اکنون نسخه جی‌پی‌اس و سیاه‌رنگ این ساعت به قیمت 169 دلار رسیده است. این قیمت نسبت به برچسب قیمتی 199 دلاری این ساعت بسیار کمتر است و به پایین‌ترین حد خود رسیده است.
 
البته اپل در حال حاضر برای ساخت نسل پنجم ساعت‌های هوشمند خود تلاش می‌کند و به همین دلیل اپل واچ سری 3 برای کاربران گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه شده است. این نسخه برخی از قابلیت‌های جدید ساعت‌های هوشمند اپل نظیر اندازه‌گیری شرایط قلبی، تشخیص زمین خوردن و صفحه‌نمایش دائما روشن را ندارد اما باقی قابلیت‌ها در این ساعت هوشمند فعال است.
 
 
 
در سال 2017 این ساعت هوشمند در تحلیل‌های انجام‌شده رقم قابل‌قبول 82 را به دست اورد و عملکرد مستحکم، عمر باتری بسیار بالا و قابلیت‌های پرورش اندام مناسب نظیر ثبت دقیق ضربان قلب و ردیابی فعالیت‌ها توانست محبوبیت اپل واچ سری 3 را بیش‌ازپیش تقویت کند.
 
البته باید به یاد داشته باشید که این کاهش قیمت تنها برای نسخه جی‌پی‌اس اپل واچ سری 3 بوده است و قیمت نسخه LTE بالاتر از رقم اعلام شده است. یا این حال مشکلات نسخه LTE نظیر کیفیت تماس نه‌چندان مناسب و شارژ 10 دلاری LTE در هرماه در این نسخه وجود ندارد.
 
اگر شما به دنبال خرید ساعت هوشمند قدرتمند هستید می‌توانید اپل واچ سری 3 را انتخاب کنید. البته اپل واچ سری 5 قابلیت‌های جدیدتر و فانتزی تر را به کاربران ارائه می‌دهد اما اگر تنها به قابلیت‌های پایه‌ای ساعت‌های هوشمند نیازمند هستید و نمی‌خواهید برای این گجت هزینه زیادی بکنید می‌توانید به سراغ این نسخه بروید.
 
کد مطلب: 61435
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام