کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قابلیت مبهم کردن پس‌زمینه و برخی ابزارهای مفید دیگر در گوگل میت

سايت خبری ايتنا , 11 تير 1399 ساعت 23:20

ایتنا - گوگل مبهم‌سازی پس‌زمینه را در Meet  به عنوان بخشی از این آپدیت ارائه خواهد نمود، که بدان معناست که کاربران قادر خواهند بود تا درهم‌ریختگی‌های اتاق و دفترشان را مخفی کنند.



اپ Meet گوگل، که گزینه این شرکت برای رقابت با محصولاتی همچون Zoom است، به زودی با قابلیت‌های جدیدی به‌روزرسانی خواهد شد که توان آن برای مواجهه با رقبا را افزایش خواهد داد.
گوگل در صدد است که این قابلیت‌ها را اواخر سال میلادی فعلی عرضه نماید، ولی آنها را پیش از موعد معرفی کرده است تا معلمان و دیگر کاربران بتوانند تجربه اولیه‌ای از آنها را داشته باشند. ویژگی‌هایی مانند بالا بردن دست و مبهم کردن پس‌زمینه از این جمله هستند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، Google Meet یکی از اپلیکیشن‌های ویدئو بنیان است که تیم‌هایی که از نفرات متعددی تشکیل یافته‌اند را قادر به مشارکت در یک گروه آنلاین واحد می‌سازد. بنا بر اعلام این شرکت، در سطح جهانی بیش از 140 میلیون دانشجو و معلم از محصول G Suite for Education  آن استفاده می‌کنند، چیزی که معادل بیش از 1300 سال یادگیری جمعی است.
 
البته، گوگل باید با محصولاتی مانند زوم و اسکایپ رقابت کند، که هر دوی آنها از قابلیت‌هایی برخوردارند که جایشان در Meet خالی است. با این حال، بنا بر یک اعلامیه جدید این شرکت، این وضعیت به زودی تغییر خواهد کرد. اواخر سال جاری میلادی، گوگل برخی قابلیت‌های کلیدی را معرفی خواهد کرد که به طور خاص برای معلمان مفید واقع خواهند شد، از جمله ابزارهای مدیریتی جدیدی در آپشن‌های G Suite Education و Enterprise for Education  این اپ.

 



امکان «در زدن» بیش از حد برای پیوستن یک جلسه برای کاربران محدود خواهد شد، و همچنین در زدن‌ها پس از این آپدیت «کمتر سرزده» خواهند بود. همچنین، گوگل مبهم‌سازی پس‌زمینه را در Meet  به عنوان بخشی از این آپدیت ارائه خواهد نمود، که بدان معناست که کاربران قادر خواهند بود تا درهم‌ریختگی‌های اتاق و دفترشان را مخفی کنند.
 
کاربران همچنین این امکان را خواهند داشت که پس‌زمینه ویدئویشان را با یک تصویر یا نمای از پیش تعیین شده جایگزین نمایند، هرچند که به ادمین‌ها امکان غیرفعال کردن این قابلیت داده خواهد شد. یک قابلیت جدید بلند کردن دست نیز فراهم خواهد آمد، تا به این ترتیب معلمان بتوانند یک تجربه طبیعی‌تر را برای مدیریت دانشجویانشان داشته باشند.
 
 


کد مطلب: 61423

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/61423/قابلیت-مبهم-کردن-پس-زمینه-برخی-ابزارهای-مفید-دیگر-گوگل-میت

ايتنا
  https://www.itna.ir