کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حذف امکان به تعویق انداختن به‌روزرسانی ویندوز 10 در نسخه 2004

19 تير 1399 ساعت 10:12

ایتنا - جدیدترین آپدیت مایکروسافت گویای آن است که تغییر انجام شده در خط مشی‌های نصب آپدیت ویندوز 10 در اصل برای دستگاه‌هایی که ورژن آپدیت آنها به انتهای سرویس خود نزدیک شده طراحی شده است.


مایکروسافت تصمیم گرفته است که از ورژن 2004 ویندوز 10 امکان به تعویق انداختن به‌ر‌روزرسانی را از Advanced Options  تنظیمات Windows Update  حذف کند. این به‌روزرسانی توسط مایکروسافت در پرتو تغییرات انجام شده در خط مشی‌های نصب آپدیت برای ویندوز 10 تهیه شده است؛ این شرکت اکنون دستگاه‌هایی را هدف خود قرار داده است که از ورژنی از این ویندوز استفاده می‌کنند که به انتهای دوره سرویس خود نزدیک شده است. این شرکت شدیدا مایل است تا این دستگاه‌ها در اسرع وقت به‌روزرسانی شوند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، مایکروسافت در بخش «چه خبر جدید از ویندوز 10»، در ورژن 2004 برای IT Proها، ما شاهد تایید این تغییر خواهیم بود. این تغییر خط مشی با آپدیت مه 2019 ویندوز 10 آغاز شد. این به‌روزرسانی همچنین «قابلیت بسط یافته برای ایجاد وقفه موقت در آپدیت» را دارا بود، که در آن همه کاربران قادر به ایجاد وقفه موقت و همچنین آپدیت‌های ماهانه به مدت 35 روز (هفت روز در هر بار، تا پنج بار) بودند.  
 
جدیدترین آپدیت مایکروسافت، مجددا، گویای آن است که تغییر انجام شده در خط مشی‌های نصب آپدیت ویندوز 10 در اصل برای دستگاه‌هایی که ورژن آپدیت آنها به انتهای سرویس خود نزدیک شده طراحی شده است. در بیانیه مایکروسافت آمده است که «نتیجتا، بسیاری از دستگاه‌ها [که چنین مشکلی ندارند] تنها یک بار در سال آپدیت می‌شوند».
 
 یکی از نمایندگان مایکروسافت اینگونه توضیح داده است که: «برای اینکه همه دستگاه‌ها بیشترین استفاده را از این تغییر خط مشی داشته باشند، و به منظور جلوگیری از سردرگمی، ما امکان تعویق را از Advanced Options تنظیمات Windows Update در ویندوز 10، ورژن 2004، حذف کرده‌ایم». خوشبختانه راهی برای «ادامه استفاده از تعویقها» وجود خواهد داشت، البته اگر یک IT Pro باشید.

 


مایکروسافت، برای ادامه استفاده از تعویق‌ها در آپدیت‌ها، این نکته را یادآور شده است که شما قادر به استفاده از Group Policy محلی خواهید بود. این ویژگی از طریق این مسیر قابل دسترسی خواهد بود:
Computer Configuration – Administrative Templates – Windows Components – Windows Update – Windows Update for Business – Select when preview builds and Feature Updates are received (or Select when Quality Updates are received.)
 
اگر این توضیحات به نظرتان کمی عجیب می‌آید، پس به احتمال فراوان از قبل تا الان حالت آپدیت اتوماتیک برای ویندوزتان فعال بوده است، و نیازی نیست که درباره تغییرات در تعویق آپدیت نگران باشید. اگر شما یک  IT Proباشید و نگران باشید که نتوانید آپدیت‌های ویندوزتان را بیش از این به تاخیر بیندازید، شاید لازم باشد که مستقیما با مایکروسافت تماس بگیرید.  
 
 


کد مطلب: 61422

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/61422/حذف-امکان-تعویق-انداختن-به-روزرسانی-ویندوز-10-نسخه-2004

ايتنا
  https://www.itna.ir