۰
plusresetminus
دوشنبه ۹ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۱

آیا آیفون 12 بدون شارژر عرضه می‌شود؟

ایتنا- شایعه‌های به‌دست‌آمده حاکی از آن است که کمپانی اپل ممکن است در یک اقدام عجیب آیفون 12 را بدون شارژر درون جعبه به بازار عرضه کند.
آیا آیفون 12 بدون شارژر عرضه می‌شود؟
شایعه‌های به‌دست‌آمده حاکی از آن است که کمپانی اپل ممکن است در یک اقدام عجیب آیفون 12 را بدون شارژر درون جعبه به بازار عرضه کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  t3، در طی ماه‌های گذشته شایعات زیادی در رابطه با آیفون 12 به کاربران ارائه شده است اما یکی از گمراه‌کننده‌ترین آن‌ها خبر از عدم وجود شارژر این تلفن همراه در درون جعبه عرضه آن می‌دهد.
 
گزارش‌های به‌دست‌آمده از MacRumors حاکی از آن است که به مقاله‌ای از تحلیلگران بارکلیز دست پیدا کرده‌اند. این تیم تحلیلی در رابطه با عدم وجود هدفون‌ها در جعبه مطمئن بودند اما هنوز مشخص نیست که آیا شارژر آیفون 12 نیز از جعبه آن حذف خواهد شد یا خیر.
 

در صورت درست بودن این شایعه‌ها جعبه آیفون 12 بسیار سبک خواهد شد و در آن تنها یک دستگاه آیفون 12، یک کابل یواس‌بی نوع C به لایتنینگ و یک خارج کننده سیم‌کارت جای خواهد داشت. علاوه بر این نبود شارژر در درون جعبه برای کاربران بسیار دردسر سر خواهد بود و در صورت صحت این موضوع اپل باید پیش از فروش این دستگاه در این رابطه به کاربران خود اطلاع‌رسانی کند.
 
جالب است بدانید که کنسول نینتندو 3DS XL نیز سال‌ها پیش بدون شارژر به بازار عرضه شد و بسیاری از کاربران به دلیل اطلاع نداشتن از این موضوع مجبور بودند پس از خرید این دستگاه مدتی بیشتر برای خرید شارژر و راه‌اندازی آن انتظار بکشند. تکرار چنین پدیده‌ای در دنیای رقابتی تلفن‌های همراه هوشمند امروز می‌تواند برای اپل بسیار گران تمام شود.
کد مطلب: 61415
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام