۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۱۰

قابلیت حالت تاریک در نرم‌افزار موبایل فیس‌بوک تست می‌شود

ایتنا- فیس‌بوک بالاخره قابلیت حالت تاریک را برای درصد کمی از کاربران نسخه موبایل نرم‌افزار اصلی خود به‌صورت آزمایشی فعال کرد.
قابلیت حالت تاریک در نرم‌افزار موبایل فیس‌بوک تست می‌شود
فیس‌بوک بالاخره قابلیت حالت تاریک را برای درصد کمی از کاربران نسخه موبایل نرم‌افزار اصلی خود به‌صورت آزمایشی فعال کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، احتمالا ازاین‌پس برای فیس‌بوک گردی با حین استفاده از حالت تاریک به استفاده از نسخه وب این شبکه اجتماعی نیازمند نخواهید بود. گزارش‌های به‌دست‌آمده حاکی از آن است که فیس‌بوک تائید کرده است که ارائه قابلیت حالت تاریک را برای نرم‌افزارهای موبایل خود تست می‌کند.
 
سخنگوی فیس‌بوک اظهار کرده است که در حال حاضر این قابلیت تنها برای درصد کمی از کاربران در سراسر جهان فعال است. بااین‌حال این احتمال وجود دارد که شما فعلا قابلیت یادشده را مشاهده نکنید و مجبور باشید تا زمانی عرضه نهایی آن برای تمامی کاربران صبر کنید.

 

کمپانی فیس‌بوک در حال حاضر حالت تاریک را برای شماری از نرم‌افزارهای خود از قبیل اینستاگرام، پیام‌رسان و واتس‌اپ عرضه کرده است. هنوز مشخص نیست که چرا اصلی‌ترین نرم‌افزار موبایلی فیس‌بوک در انتهای فهرست دریافت‌کنندگان این قابلیت قرار دارد.
 
بااین‌حال تحلیل گران بر این باورند که شمار کاربران موبایل فیس‌بوک بسیار بالا است و به همین دلیل منطقی است که فیس‌بوک درباره عرضه قابلیت حالت تاریک روی نرم‌افزار اصلی خود وسواس به خرج دهد زیرا هر نقص یا مشکل در طراحی این قابلیت می‌تواند شمار زیادی از کاربران را تحت تأثیر قرار بدهد.
کد مطلب: 61412
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام