کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رونمایی از 22 بازی که برای ایکس باکس سری اکس بهینه‌سازی شده‌اند

سايت خبری ايتنا , 13 تير 1399 ساعت 1:00

ایتنا- مایکروسافت بالاخره از معنی برچسب «بهینه‌سازی شده برای اکس باکس سری اکس» و فهرستی از 22 بازی با این برچسب رونمایی کرد.


مایکروسافت بالاخره از معنی برچسب «بهینه‌سازی شده برای اکس باکس سری اکس» و فهرستی از 22 بازی با این برچسب رونمایی کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، برچسب «بهینه‌سازی شده برای اکس باکس سری اکس» شامل دو نوع بازی از قبیل بازی‌های رسمی اکس باکس سری اکس نظیر Halo Infinite یا بازی‌های موجودی است که به‌صورت کامل برای این کنسول باز سازی شده است.
 
ایده این برچسب‌ها این است که به کاربر اعلام شود که کدام بازی‌ها از سخت‌افزار اکس باکس سری اکس استفاده خواهند کرد. بااین‌حال توان استفاده آن‌ها از این سخت‌افزار متغیر است اما مایکروسافت برای این امر مثال‌هایی آورده است. برخی بازی‌ها زمان لود را به‌صورت کامل از بین برده‌اند و برخی دیگر جلوه‌های بصری بهتری برای کاربر به همراه خواهد داشت.
 

 
 
برای مثال بازی Dirt 5 روی اکس باکس سری اکس از 120 فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل از این برچسب برخوردار شده است. بازی Gears 5 ساز گذشته نیز برای اکس باکس سری اکس بهینه شده است و این امر به معنای آن است که SSD شخصی این کنسول زمان لود بازی را به حداقل می‌رساند.
 
 
به‌این‌ترتیب عناوینی که با این برچسب عرضه می‌شوند بازی‌هایی هستند که از این کنسول جدید بیشترین بهره‌کشی را داشته‌اند. مایکروسافت فهرستی از 22 بازی که با این برچسب عرضه می‌شوند را ارائه کرده است. بااین‌حال نحوه بهینه‌سازی آن‌ها هنوز مشخص نیست اما برخی از عنوان جالب این فهرست در زیر آورده شده‌اند.

Assassin’s Creed Valhalla
Bright Memory Infinite
Call of the Sea
Chivalry 2
Chorus (you may also know this as 'Chorvs')
Cyberpunk 2077
Destiny 2
DiRT 5
FIFA 21
Gears 5
Halo Infinite
Hitman 3
Madden NFL 21
Marvel’s Avengers
Outriders
Scarlet Nexus
Scorn
Second Extinction
The Ascent
The Medium
Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2
Yakuza: Like a Dragon
 


کد مطلب: 61405

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/61405/رونمایی-22-بازی-ایکس-باکس-سری-اکس-بهینه-سازی-شده-اند

ايتنا
  https://www.itna.ir