۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۰

تصاویر اولیه سامسونگ A01 Core افشا شد

ایتنا- بالاخره تصاویر اولیه تلفن همراه هوشمند مقرون‌به‌صرفه جدید سامسونگ به نام گلکسی A01 Core توسط یکی از افشاگران معروف آنلاین افشا شد.
تصاویر اولیه سامسونگ A01 Core افشا شد
بالاخره تصاویر اولیه تلفن همراه هوشمند مقرون‌به‌صرفه جدید سامسونگ به نام گلکسی A01 Core توسط یکی از افشاگران معروف آنلاین افشا شد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  gsmarena، گلکسی A01 یکی از مقرون‌ به صرفه ‌ترین تلفن‌های همراه سری A سامسونگ است و به نظر می‌رسد که استقبال از این همراه هوشمند موجب شده است که سامسونگ تصمیم بگیرد تا نسخه‌ای ارزان‌قیمت‌تر از این دستگاه را با نام A01 Core به بازار عرضه کند.
 
گزارش‌های به‌دست‌آمده حاکی از آن بود که گلکسی A01 Core در طی هفته گذشته تأییدیه‌های لازم برای ورود به بازار را دریافت کرده است و هم‌اکنون ایوان بلاس به‌عنوان افشا کننده معروف تلفن‌های همراه هوشمند در دنیای مجازی از اولین تصاویر این تلفن همراه هوشمند پرده برداشته است.
 

انتظار می‌رود که A01 Core با صفحه‌نمایش 5.14 اینچی TFT و رزولوشن 720 پیکسلی به بازار عرضه شود. پردازنده این همراه هوشمند از نوع مدیاتک MT6739WW است و رم در نظر گرفته شده برای آن نیز 1 گیگابایت است. سیستم‌عامل گلکسی A01 Core اندروید 10 خواهد بود و رابط کاربری آن نیز One UI Core است.
 
طراحی بدنه پشتی گلکسی A01 Core بسیار ساده است و نشان‌دهنده آن است که این تلفن همراه هوشمند با یک لنز دوربین اصلی و یک فلش عرضه خواهد شد. رنگ‌های در نظر گرفته شده برای A01 Core آبی و قرمز هستند و هرکدام در قالب دو نسخه دو سیم‌کارت و تک سیم‌کارت ساخته می‌شوند.
 
این تلفن همراه هوشمند مانند سایر همراه‌های هوشمند سری Core سامسونگ دارای باتری قابل جدا شدن است و انتظار می‌رود که باقیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه برای بازارهای مختلف جهان عرضه شود.
 
کد مطلب: 61404
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام