کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فضای اشغالی صفحه نمایش توسط سیری در iOS 14 کاهش می‌یابد

www.engadget.com , 16 تير 1399 ساعت 9:41

ایتنا- کمپانی اپل در سیستم‌عامل iOS 14 طراحی سیری را به‌گونه‌ای تغییر داده است که این دستیار هوشمند دیگر در هنگام استفاده تمامی صفحه‌نمایش را اشغال نمی‌کند.


کمپانی اپل در سیستم‌عامل iOS 14 طراحی سیری را به‌گونه‌ای تغییر داده است که این دستیار هوشمند دیگر در هنگام استفاده تمامی صفحه‌نمایش را اشغال نمی‌کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، صفحه‌نمایش تنها جنبه سیستم‌عامل موبایل اپل نیست که با تغییرات گسترده‌ای روبرو شده است. بر همین اساس این کمپانی در کنگره جهانی توسعه‌دهندگان 2020 از رابط کاربری جدیدی برای اپل رونمایی کرد.
 
با عرضه iOS 14 زمانی که شما این دستیار هوشمند دیجیتال را فرامی‌خوانید، دیگر تمامی صفحه‌نمایش آیفون شما را اشغال نخواهد کرد و تنها در نوار اعلانات در قسمت بالایی صفحه‌نمایش نشان داده خواهد شد. سیستم‌عامل iOS 14 در قسمت پایینی صفحه‌نمایش آیکون بزرگی را نمایش می‌دهد که به شما در رابطه با فعال بودن سیری هشدار می‌دهد.
 

 
 
شما می‌توانید از سیری بخواهید که به شما هر ویجتی که نیاز دارید را نمایش بدهد. اپل اظهار کرده است که سیری را به صورتی به‌روزرسانی کرده است که به کاربران در انجام چند کار به‌صورت همزمان در حین پاسخگویی به تماس یا تماشای ویدیو کمک کند. کاربران آیپد نیز از این قاعده مستثنا نیستند. نسخه جمع‌وجور جدید سیری در تبلت‌های اپل نیز در سقمت پایینی و سمت راست صفحه‌نمایش دیده می‌شود.
 
اپل در این به‌روزرسانی پشتیبانی از ارسال پیام‌های صوتی را نیز افزوده است. علاوه بر این سیری در iOS 14 از نرم‌افزار درونی ترجمه استفاده می‌کنید که کاملا به‌صورت صوتی کار می‌کند و حتی شما می‌توانید در صورت عدم دسترسی به اینترنت نیز از آن به‌صورت آفلاین استفاده کنید.
 
اگرچه اپل را سیری را در طی این سال‌ها به طراحی‌های جدید و زیبایی مزین کرده است اما احتمالا کاربران این تغییرات اخیر را یکی از کاربردی‌ترین قابلیت‌های عرضه شده برای سیری بدانند و بتوانند در هنگام استفاده از این ‌دستیار هوشمند به‌صورت کامل از صفحه‌نمایش خود استفاده کنند.
 


کد مطلب: 61370

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/61370/فضای-اشغالی-صفحه-نمایش-توسط-سیری-ios-14-کاهش-می-یابد

ايتنا
  https://www.itna.ir