۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۰۰

اپل در iOS 14 از یک نرم‌افزار ترجمه ویژه استفاده خواهد کرد

ایتنا- سیستم‌عامل iOS 14 از نرم‌افزار ترجمه اختصاصی بهره‌مند شده است که برقراری ارتباط با اشخاصی که به زبان‌های مختلف صحبت می‌کنند را آسان‌تر خواهد کرد.
اپل در iOS 14 از یک نرم‌افزار ترجمه ویژه استفاده خواهد کرد
سیستم‌عامل iOS 14 از نرم‌افزار ترجمه اختصاصی بهره‌مند شده است که برقراری ارتباط با اشخاصی که به زبان‌های مختلف صحبت می‌کنند را  آسان‌تر خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، اپل در کنگره جهانی توسعه‌دهندگان از یکی از قابلیت‌های جدید و بسیار کاربردی iOS 14 رونمایی کرد. این قابلیت درواقع نرم‌افزار ترجمه ویژه‌ای است به شما اجازه می‌دهد که در بخش متن عبارت خاصی را بگویید یا تایپ کنید و این نرم‌افزار آن را به یکی از 11 زبان موجود در نرم‌افزار یادشده ترجمه خواهد کرد. متن ترجمه‌شده در صفحه‌نمایش نشان داده خواهد شد یا از طریق یک صداگذار مصنوعی خوانده خواهد شد.
 
اپل اظهار کرده است که نرم‌افزار ترجمه برای پردازش مکالمات زبانی از موتور عصبی ویژه‌ای استفاده می‌کند. این نرم‌افزار به‌صورت آفلاین نیز کار می‌کند که نه‌تنها برای حفظ حریم خصوصی کاربر بسیار ضروری است بلکه می‌تواند برای آن دسته از افرادی که بدون اتصال به اینترنت به نقاط مختلف جهان سفر می‌کنند مفید باشد.
 
 
 
زمانی که شما چت کردن با شخصی را آغاز می‌کنید می‌توانید صفحه‌نمایش را به حالت landscape دربیاورید و سپس حالت مکالمات را فعال کنید. با انجام این کار متن‌های ورودی بزرگ‌تر می‌شود و هر دو شخص می‌توانند به‌راحتی متن ترجمه‌شده را بخوانند.
 
گفته می‌شود که نرم‌افزار ترجمه امکان برقراری ارتباط با شخصی که به زبان دیگر صحبت می‌کنند را آسان‌تر خواهد کرد. این امر نه‌تنها در زندگی روزمره بلکه به هنگام سفر به کشورهای دیگر نیز کاربری فراوانی دارد. نرم‌افزار ترجمه همراه با iOS 14 در پاییز امسال برای آیفون‌ها عرضه می‌شود.
 
کد مطلب: 61369
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام