۰
plusresetminus
شنبه ۷ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۰۰
خلاقیت جدید کره‌‌ای‌‌ها:

امکان ثبت گواهینامه رانندگی در تلفن همراه

ایتنا- کره‌ای‌ها ازاین‌پس می‌توانند گواهینامه رانندگی خود را به‌صورت دیجیتال در نرم‌افزار ویژه‌ای داشته باشند و از آن به‌صورت رسمی برای تشخیص هویت استفاده کنند.
امکان ثبت گواهینامه رانندگی در تلفن همراه
کره‌ای‌ها ازاین‌پس می‌توانند گواهینامه رانندگی خود را به‌صورت دیجیتال در نرم‌افزار ویژه‌ای داشته باشند و از آن به‌صورت رسمی برای تشخیص هویت استفاده کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، ما از تلفن‌های همراهمان برای انجام بسیاری از کارها استفاده می‌کنیم و افزوده شدن تشخیص هویت رسمی به قابلیت‌های همراه‌های هوشمند می‌تواند برای ما بسیار کاربردی باشد. بر همین اساس سه کمپانی ارتباط از راه دور در کره از نرم‌افزار تشخیص هویت موجود برای ایجاد گواهینامه رانندگی دیجیتال استفاده کردند.
 
کمپانی‌های SK Telecom، KT و LG Uplus در همکاری با کمپانی فعال درزمینهٔ تشخیص هویت ATON گواهینامه‌های رانندگی دیجیتال را در نرم‌افزار PASS جایگذاری کردند. از این نرم‌افزار در حال حاضر برای تائید پرداخت‌های موبایلی استفاده می‌شود. آژانس پلیس ملی کره نیز این نرم‌افزار را تائید کرده است.
 
 
 
گواهینامه رانندگی دیجیتال از جولای امسال برای تمدید و تجدید گواهینامه‌ها به کار می‌رود و به همین خاطر در آن زمان بسیار محبوب خواهد شد. بااین‌حال در این بین کاربران می‌تواند با ثبت‌نام اطلاعات خود در این نرم‌افزار از آن استفاده کنند. نمایش گواهینامه دیجیتال به‌صورت نمایش تصویر کاربر، یک کد QR و یک کد نواری خواهد بود.
 
قابلیت‌های امنیتی این نرم‌افزار بسیار زیاد است و در آن از فناوری پیش‌گیری از ضبط اسکرین، لایه انیمیشن در حال تغییر و ریست کردن پسورد استفاده شده است. همچنین کاربران در زمان ثبت‌نام سرویس تنها می‌تواند از یک تلفن همراه استفاده کنند و فناوری بلاک چین برای حفاظت از اطلاعات حساس آن‌ها به کار گرفته شده است.
 
در حال حاضر نرم‌افزار PASS به‌عنوان جایگزینی مفید و کارآمد برای کیف پول‌ها به کار می‌رود و کار پول نقد و کارت‌های احراز هویت را انجام می‌دهد. بااین‌حال کاربری این نرم‌افزار به اینجا حتم نمی‌شود و پتانسیل زیادی در آن نهفته است. اوه سی هیون به‌عنوان رییس  بلاک چین و تشخیص هویت در SK Telecom دراین‌باره اظهار کرد که:« در آینده ما با مؤسسات و شرکت‌های متنوعی همکاری خواهیم کرد تا استفاده از این نرم‌افزار را در سرویس‌های غیرحضوری که از زمان همه‌گیری کووید-19 افزایش داشته است، رواج دهیم.»
 
کد مطلب: 61363
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام