کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

​​​​​​​مسئولیت‌های اجتماعی و حفظ محیط زیست، اولویت‌های بزرگ‌ترین اپراتور ارتباطی کشور

سايت خبری ايتنا , 4 تير 1399 ساعت 12:04

ایتنا - اپراتور اول کشور، علاوه بر تمرکز روی شبکه موبایلی کشور، همواره خود را موظف به حل برخی معضلات اجتماعی نیز دانسته و از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.




همراه اول، نه فقط یک اپراتور موبایلی در کشور، بلکه در عرصه‌های مختلف نیز در انجام مسئولیت‌های اجتماعی کوشیده است.

اپراتور اول کشور، علاوه بر تمرکز روی شبکه موبایلی کشور، همواره خود را موظف به حل برخی معضلات اجتماعی نیز دانسته و از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.

مسئولیت اجتماعی در واقع مجموعه‌ای از وظایف و تعهدات شرکت‌هاست که آن‌ها بایستی در جهت حفظ، مراقبت و کمک به جامعه‌ای که در آن فعالیت می‌کنند انجام دهند. در واقع انجام این فعالیت‌ها فراتر از منافع شرکت‌هاست و یک نوع مسئولیت در برابر اجتماعی است که که هر سازمان در آن فعالیت می‌کند.
دارا بودن مسئولیت اجتماعی، امتیاز بزرگی است که همراه اول به آن مفتخر است و از جمله شرکت‌های پیشگام در کمک به هموطنان و کمک های بشردوستانه به اقصی نقاط کشور است. در بروز حوادث طبیعی و غیرطبیعی و تقبل هزینه خرید دستگاه آب شیرین کن برای منطقه چوئبده آبادان از جمله اقدامات اپراتور اول کشور برای مرتفع نمودن برخی مشکلات است.
از دیگر خدمات بزرگ‌ترین اپراتور کشور، اختصاص 20 میلیارد تومان جهت تامین اقلام اساسی و ارائه خدمات به مناطق سیل زده استان‌های لرستان، خوزستان، گلستان و سیستان و بلوچستان است.

در روزهایی که شیوع گسترده ویروس مرگبار کرونا، هموطنان را با مشکل خرید تجهیزات ایمنی مانند ماسک مواجه کرد، این‌بار نیز همراه اول به یاری هموطنان شتافته و اقدام به خرید ماسک و لوازم بهداشتی و ایمنی برای مناطق آلوده کرده است.
اما حمایت‌های همراه اول به همین جا ختم نمی‌شود. اپراتور اول کشور علاوه بر خرید تجهیزات بهداشتی، ارائه تماس رایگان برای 60 هزار بهورز و اختصاص هزینه 30 میلیارد ریال جهت ساخت بیمارستان سیار در راستای کمک و انجام مسئولیت اجتماعی در روزهای اوج کرونا، از جمله اقدامات اپراتور اول کشور در جهت تسهیل نمودن شرایط برای کادر درمان کشور است.

نوسازی مدارس نیز از دغدغه‌های همراه اول است. بافت فرسوده در برخی مناطق می‌تواند هنگام بروز بلایای طبیعی، خسارت جانی و مالی زیادی به همراه داشته باشد. از این‌رو، اپراتور اول کشور با ایجاد بستر USSD و جلب مشارکت در ساخت و نوسازی مدارس در مناطق محروم، در این عرصه نیز پیشرو است.

 



حفظ محیط زیست از جمله اولویت‌های همراه اول است. مخصوصا در کشور ما که منطقه‌ای خشک محسوب می‌شود، حفظ محیط زیست باید از دغدغه‌های شرکت‌های بزرگ در کشور باشد.
از جمله اقداماتی که اپراتور اول کشور در جهت حفظ منابع طبیعی محیط زیست انجام داد، می‌توان به  حمایت مالی از باغ گیاهشناسی ملی ایران و انعقاد تفاهمنامه همکاری در راستای کاشت، حفظ و نگهدای گونه‌ های گیاهی نام برد.

همراه اول در تازه‌ترین اقدام خود در جهت حل هر چه سریع‌تر معضل آب شرب منطقه چوئبده و با توجه به نیاز فوری به آب شرب در شهر مزبور، نقشی موثر برای خود تعریف کرده و دست به کار شده است. بدین ترتیب امید به رفع نیاز مردم و خلاصی از این کمبود، افزایش یافته است. قرارداد ساخت این دستگاه آب شیرین کن با هزینه‌ای بالغ بر 6 میلیارد ریال، و در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت ارتباطات سیار ایران برای اولین بار در تاریخ آبفای کشور، مابین شرکت همراه اول و امور آبفای منطقه‌ای آبادان به امضاء رسیده است.

 


کد مطلب: 61358

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/61358/مسئولیت-های-اجتماعی-حفظ-محیط-زیست-اولویت-های-بزرگ-ترین-اپراتور-ارتباطی-کشور

ايتنا
  https://www.itna.ir