کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افشای اطلاعاتی جدید درباره گلکسی نوت 20 سامسونگ

سايت خبری ايتنا , 7 تير 1399 ساعت 3:00

ایتنا- خانواده گلکسی نوت 20 در تاریخ 5 اوت رونمایی خواهد شد و به همین دلیل در این بخش مختصری از مشخصات سخت‌افزاری و فیزیکی این دستگاه که البته هنوز در حد گمانه‌زنی است، معرفی شده است.


خانواده گلکسی نوت 20 در تاریخ 5 اوت رونمایی خواهد شد و به همین دلیل در این بخش مختصری از مشخصات سخت‌افزاری و فیزیکی این دستگاه که البته هنوز در حد گمانه‌زنی است، معرفی شده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، سامسونگ قصد دارد که تلفن همراه هوشمند گلکسی نوت 20 را به‌عنوان بخشی از خانواده جدید تلفن‌های همراه نوت خود در تاریخ 5 اوت رونمایی کند و همین امر موجب شده است که بازار گمانه‌زنی‌ها و شایعه‌ها در رابطه با این همراه هوشمند مهم از هم‌اکنون داغ باشد.
 
انتظار می‌رود که این نسخه دارای دو صفحه‌نمایش خمیده باشد و حاشیه‌های آن به دلیل اختصاص فضای بیشتر به صفحه‌نمایش بسیار کوچک‌تر شده باشد و درعین‌حال نسبت به گلکسی نوت 10 پلاس دارای بدنه‌ای نازک‌تر باشد. علاوه بر این گفته می‌شود که صفحه‌نمایش 6.4 تا 6.7 اینچی این دستگاه با رزولوشن 2345 در 1084 عرضه می‌شود.
 


همچنین هنوز مشخص نیست که آیا نوت 20 از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند یا خیر ولی ازآنجاکه تمامی دستگاه‌های سری اس 20 این قابلیت را در خوددارند انتظار می‌رود که سردم دار سری نوت 20 نیز چنین باشد. بااین‌حال برخی بر این باورند که بعضی از نسخه‌های سری نوت 20 توسط اپراتورهای خاص به‌صورت 4G عرضه می‌شوند.
 
علاوه بر این گفته می‌شود که آرایه دوربین در نظر گرفته‌شده برای این تلفن همراه هوشمند دارای سه لنز است. یکی از این لنزها به‌صورت 12 مگاپیکسلی زاویه باز، دیگری به‌صورت 64 مگاپیکسلی تلفوتو و سومین لنز هم از نوع زاویه بسیار باز 12 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین شایعات حاکی از آن است که برای اولین بار سامسونگ قصد دارد تا دوربین جلوی دستگاه‌های نوت را به داخل صفحه‌نمایش انتقال بدهد.
 
پردازنده در نظر گرفته‌شده برای نوت 20 از میان سه گزینه پرقدرت اسنپ دراگون 865، اگزینوس 990 و اگزینوس 992 انتخاب می‌شود. حافظه داخلی این دستگاه 1258 یا 265 گیگابایت خواهد بود و رم آن نیز از میان گزینه‌های 8، 12 و 16 گیگابایتی انتخاب خواهد شد. ظرفیت باتری این تلفن همراه هوشمند 4000 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود.


کد مطلب: 61332

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/61332/افشای-اطلاعاتی-جدید-درباره-گلکسی-نوت-20-سامسونگ

ايتنا
  https://www.itna.ir