۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

نقش اپراتورها در تخلفات خدمات ارزش افزوده

ایتنا - ​​​​​​​به گفته رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اگرچه اپراتورها از نظر فنی تایید دومرحله‌ای‌ را برای خدمات ارزش افزوده بررسی می‌کردند، اما اینطور نیست که آنها نقشی نداشته باشند و اکنون هم بیشترین‌ هجمه از طرف مردم هم به اپراتورهاست.
نقش اپراتورها در تخلفات خدمات ارزش افزوده


حسین فلاح جوشقانی امروز در نشست خبری درباره شفاف‌سازی مصوبه ۳۰۰ که با عنوان پایان وس شناخته می‌شود، درباره نقش اپراتورها در تخلف‌های ارزش افزوده اظهار کرد: ما نمی‌گوییم اپراتورها نقشی در این موضوع نداشتند. البته اپراتورها خدمات ارزش افزوده را بر اساس فرآیندهایی مثل تایید دومرحله‌ای فعال کردند، اما از بستر اپراتورها سواستفاده شده و وقتی احکام قضایی صادر شود، اپراتورها هم باید پاسخگو باشند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ادامه داد: با وجود این، اپراتورها در فضای مجازی تبلیغات اغواگرانه نداشتند که مردم را فریب دهند، شرکت‌های متخلف از این بستر سواستفاده کرده و البته اپراتورها هم کوتاهی کردند. هرچند الان هم بیشترین هجمه از طرف مردم به اپراتورهاست.

او افزود: به همین دلیل با الزام ما و استقبال خود اپراتورها، اپراتورها باوجود کاهش درآمدشان با قطع شدن خدمات ارزش افزوده، اعلام کردند به دلیل تخلف شرکت‌های دیگر، از سود خود چشم‌پوشی می‌کنند. باید دید بازار ۲۷۰۰ میلیارد تومانی ارزش افزوده امسال به چه اندازه می‌رسد.
کد مطلب: 61305
نام شما
آدرس ايميل شما


a
feedback
Iran, Islamic Republic of
و بیاد داشته باشیم ، عدم اطلاع از قوانین مانع اجرای مجازات و جبران خسارت خاطی نخواهد شد. حتی اگر به نوعی همکاری در تخطی چه به عمد و چه به سهو باشد. امید آنکه به نوعی ضرر و زیان ، متضررین در این مورد از سوی خاطیان جبران شود.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام