۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۰۰

هوش مصنوعی ویژه‌ای که می‌تواند سبک نقاشی تمامی نقاشان بزرگ را شبیه ‌سازی کند

ایتنا- یک سیستم هوش مصنوعی ویژه طراحی شده است که می‌تواند با تحلیل نقاشی بزرگان این عرصه هنر، سبک نقاشی آن‌ها را شبیه سازی کرده و بر روی بوم پیاده سازی کند.
هوش مصنوعی ویژه‌ای که می‌تواند سبک نقاشی تمامی نقاشان بزرگ را شبیه ‌سازی کند
یک سیستم هوش مصنوعی ویژه طراحی شده است که می‌تواند با تحلیل نقاشی بزرگان این عرصه هنر، سبک نقاشی آن‌ها را شبیه سازی کرده و بر روی بوم پیاده سازی کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از Engadget، شاید بتوان گفت که بازگشت به گذشته و تحلیل آثار بزرگانی مانند کلود مونه و ونسان ونگوک تقریبا غیرممکن است ولی هوش مصنوعی موجب شده است که بسیاری از رازهای که این هنرمندان در آثار خود به جای نهاده‌اند کشف شود.
 
در حقیقت یک سیستم هوش مصنوعی ویژه ساخته شده است که می‌تواند سبک هنری بزرگان عرصه نقاشی را به‌صورت ماهرانه و استادانه‌ای سبیه سازی کند.
 
 
 
این سیستم یادگیری ماشینی با نام Time craft شناخته می‌شود و می‌واند یک اثر هنری موجود را بررسی و تحلیل کرده و ان را به لایه‌های مختلف تقسیم کند هر لایه در حقیقت نشان دهنده اثر یک نوع قلم‌موی نقاشی روی بوم است.
 
به این ترتیب می‌توان سبک هنری اساتید بزرگ نقاشی جهان را با کمک این سیستم شبیه سازی و پیاده سازی کرد. به کمک Time craft می‌توان شاهد این بود که نقاشی‌های بزرگ تاریخ چطور لایه به لایه روی سطج بوم شکل می‌گیرند و در طی یک تایم لپس 200 فریمی می‌توان شاهد تکمیل نقاشی توسط این هوش مصنوعی ویژه بود.
 
برای این که دقت کار این هوش مصنوعی را درک کنید، کافی است بدانید که یک نمایشگاه با اقار هنری این هوش مصنوعی برقرار شده و افراد مختلفی به آن دعوت شدند که تقریبا نیمی از آن‌ها نتوانسته بودند تفاوت این اثر با یک اثر هنری اصل را تشخیص بدهند.
کد مطلب: 61298
نام شما
آدرس ايميل شما


a
feedback
Iran, Islamic Republic of
آیا با هوش مصنوعی می توان شخصیت ، شیوه تفکر و جهان بینی شخصیت های مهم تاریخی را شبیه سازی کرد ؟ شاید! دنیا با این شتاب به کجا می رود ؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام