۰
plusresetminus
شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۰

آقازاده؛ قصه‌ای که با خون تمام می‌شود!

در تب و تاب لحظه‌شماری برای فرا رسیدن تابستان، شمارش معکوس برای انتشار سریال آقازاده از  ۶ تیر ماه ۱۳۹۹، قسمت اول آن آغاز می‌شود و جمعه‌های هرهفته ساعت 8 از نماوا منتشر خواهد شد.
آقازاده؛ قصه‌ای که با خون تمام می‌شود!
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



سریال آقازاده، اولین تصوری که به ذهن شما می‌رسد چیست؟ آقازاده‌ای که می‌خواهد پرده از اسرار و بار مسئولیت این برچسب اجتماعی در جامعه ایران بردارد؟ و یا داستانی از زندگی در رفاه و آرامش به دور از دغدغه‌هایی که به خصوص قشر جوان با آن‌ها کلنجار می‌روند باشد؟ دغدغه‌هایی که شاید بخش کوچکی از آن به کار، سطح زندگی اجتماعی و درآمد و تفریح و بهتر است بگوییم، به نمایش اختلاف طبقاتی ختم شود.
 عنوان سریال آقازاده، شاید بی‌دلیل انتخاب نشده باشد، شاید اینبار قرار است از لایه‌های پنهان و بهتر است بگوییم فراز و نشیب زندگی یک آقازاده بودن رمزگشایی شود، داستانی که با انتخاب این نام هوشمندانه به خودی خود برای تشویق مخاطب می‌تواند پر قدرت عمل کند.


بازیگران سریال آقازاده
 از بازیگران سریال آقازاده می‌توان به: امین تارخ،  مهدی سلطانی،  امین حیایی،  کامبیز دیرباز، جمشید هاشم پور، سینا مهراد، امیر آقایی، نیکی کریمی،  لعیا زنگنه،  ثریا قاسمی، مسعود فروتن، دیبا زاهدی، سامیه لک، سعید داخ، روزبه معینی,  محمدحسین لطیفی، مهدی کوشکی، کاوه خداشناس اشاره کرد.
 اگر به اسامی بازیگران سریال آقازاده دقیق شویم با تعداد زیادی از بازیگران نام‌آشنا و درجه یک روبرو خواهیم بود که هرکدام در عرصه هنری خود حرفی برای گفتن دارند و یکی از یکی‌دیگر بی‌نقص‌ترند چرا که کارنامه درخشان آن‌ها گواهی بر این موضوع است، شاید بعد از برانگیختن کنجکاوی مخاطب برای انتخاب نام سریال، این گلچین خلاقانه از هنرمندان، می‌تواند عامل دیگری برای وسوسه شدن و دنبال کردن این سریال نمایش خانگی باشد.
 
 
داستان سریال آقازاده
 در سریال‌های نمایش خانگی نقطه قوت دنبال کردن کار، تلفیق جاذبه عشق با روند موجود در زندگی روزمره هر شخص است که بتواند به درجه بالایی از حس همزادپنداری و واقع‌نگری نسبت به موضوعات مختلف برسد و برای بیننده، درک موضوعی محتوا از شخصیت‌های سریال را بسیار ارتقا خواهد داد.
 ژانر سریال آقازاده با یک درام عاشقانه دقیقا مثل سریال قلب ‌یخی شروع می‌شود و محتوای مخاطب‌پسندی را برای عرضه به پیش‌گاه چشم مخاطبان خود در نظر گرفته است. به تصویر کشیدن ترکیبی از مسائل چالش‌برانگیز اجتماعی، سیاسی، اقتصادی همراه با روایت‌گری داستان‌هایی پر از التهاب و جذب‌کننده عاشقانه، در کنار بازیگران، کارگردان و نویسنده زبردستی را می‌طلبد که همه این انتظارات، به صورت یک‌جا در سریال آقازاده برآورده می‌شود.

 

سریال آقازاده در شبکه نمایش خانگی
 مدتی‌ست که حضور بسترهای تماشای آنلاین فیلم و سریال به شدت افزایش یافته است و مردم جامعه ایران نیز، اولویت خرید یک اشتراک مقرون به صرفه در کنار دسترسی به دنیای بی‌کران از سرگرمی را بدون داشتن محدودیت در زمان و مکان ترجیح می‌دهند.
 شبکه‌های نمایش خانگی نیز در زمره این بسترها قرار می‌گیرند که تا حضور در جمع خانوادگی را افزایش دهند و انتشار سریال آقازاده در شبکه نمایش خانگی نیز این لذت دورهم‌نشینی را با موضوعی پر از کشش برای دنبال کردن، دو چندان خواهد کرد و از همه مهم‌تر، آقازاده روزهای جمعه خانواده ایرانی به سطح بالایی از تنوع و انتظار برای رسیدن قسمت‌های جدید خواهد رساند.
 
عوامل سریال آقازاده
 
کارگردان حاذق با تجربه جدید نمایش خانگی
بهرنگ توفیقی، یکی از کارگردانان حاذق ایران است که تاکنون در ساخت مجموعه‌های تلویزیونی خوش درخشیده و سریال آقازاده اولین کارگردانی نمایش خانگی خود را از سریال آقازاده شروع کرده است. از آثار موفق وی می‌توان به: گور به گور، مسیر انحرافی، انقلاب زیبا، آمین، پشت بام تهران، زیر پای مادر، عقیق، پدر، بر سر دوراهی اشاره داشت.

نویسنده جسور عاشقانه
حامد عنقا (نویسنده) بعد از سریال بی‌نظیر قلب‌ یخی که مدت‌ها تمرکز جامعه را به خصوص در قشر جوان به خود معطوف کرد و در زمان خود از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار بود اینبار با عاشقانه‌ای جدید، به عرصه شبکه خانگی باز گشته است. قلب یخی که دست‌چینی از بازیگران مطرح با مفهوم اجتماعی و عاشقانه بود، خیل گسترده‌ای از توجه مخاطبان را به خود اختصاص و داد و می‌توان انتظار داشت بعد از مدت‌ها بسیار که 9سال از روی آن گذشته است، اینبار با حرفی تازه و جدید با سریال آقازاده در شبکه نمایش خانگی برگشته است.

سینا مهراد، حامد آقازاده
بهرنگ توفیقی و حامد عنقا که تجربه‌های مشترکی چون سریال پدر را در کنار یکدیگر دارند، هم‌اکنون در تجربه‌ای دیگر برای نمایش خانگی آقازاده، سینا مهراد، در نقش حامد آقازاده خواهد درخشید. وی فرزند سعید سهیلی کارگردان معروف بوده که به دلیل تمایلات شخصی خود علاقه‌مند است با فامیلی مهراد و استعداد ذاتی خود برای بازیگری شناخته شود.
 


زمان انتشار سریال آقازاده
در تب و تاب لحظه‌شماری برای فرا رسیدن تابستان، شمارش معکوس برای انتشار سریال آقازاده از  ۶ تیر ماه ۱۳۹۹، قسمت اول آن آغاز می‌شود و جمعه‌های هرهفته ساعت 8 از نماوا منتشر خواهد شد. در حال حاضر اطلاعات روشنی از تعداد قسمت‌های این سریال در دست نیست اما می‌توان انتظار داشت که جذابیت موضوعی این سریال، سازندگان را حتی برای ساختن ادامه آن ترغیب سازد.
 
 
کد مطلب: 61292
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام