۰
plusresetminus
يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۹
640 کیلومتر با یک بار شارژ

نسل جدید تسلا مدل اس رکورد جدیدی برای خودروهای برقی ثبت کرد

ایتنا – به نظر می‌رسد که شرکت‌ تسلا توانسته است تا یک دستاورد جدید در زمینه دوام باتری خودروهای برقی را به جای گذاشته است و توانسته است تا 640 کیلومتر را با یک بار شارژ باتری سپری کند.
نسل جدید تسلا مدل اس رکورد جدیدی برای خودروهای برقی ثبت کرد
به نظر می‌رسد که شرکت‌ تسلا توانسته است تا یک دستاورد جدید در زمینه دوام باتری خودروهای برقی را به جای گذاشته است و توانسته است تا 640 کیلومتر را با یک بار شارژ باتری سپری کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  Cnet، این رکورد توسط مدل بسیار محبوب این شرکت یعنی خودروی تسلا مدل اس مدل Long Range Plus به ثبت رسیده است و به صورت رسمی توسط شرکت تسلا به رسانه‌ها ارسال شده است.
 
در حقیقت این خودرو می‌تواند با یک بار شارژ مقدار 402 مایل یا همان 643.2 کیلومتر را به حرکت ادامه بدهد ولی نکته بسیار مهم این است که این مقدار، مصرف بهینه است و اگر به مقدار بسیار زیادی از سرعت یا شتاب تکیه داشته باشید، این مقدار به صورت بدیهی کاهش خواهد یافت.
 
 
 
این مدل خودرو دارای قیمت بسیار بالای 74 هزا و 990 است ولی این قیمت بر اساس امکانات این خودرو بسیار مناسب است و باید در نظر داشت که این قیمت پس از کاهش قیمت جدیدی که توسط شرکت تسلا اعمال شده است برای مشتریان در نظر گرفته شده است.
 
پیش از این رکورد ثبت شده توسط یک خودروی برقی شرکت تسلا برابر با 348 مایل یا 556.8 کیلومتر بوده است و این پیشرفت بزرگ با تغییراتی که در تسلا مدل اس مدل Long Range Plus اعمال شده است ممکن بوده است.
 
یکی از اصلی‌ترین تغییرات تسلا مدل اس مدل Long Range Plus نسبت به مدل اصلی، کاهش وزن این مدل به مقدار 64 پوند یا رقمی بیشتر از 30 کیلوگرم بوده است که به صورت مستقیم روی کیفیت کاری باتری این مدل تاثیر خواهد گذاشت.
 
کد مطلب: 61286
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام