کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فروش 519 میلیارد دلاری اپل در بازار نرم‌افزاری اپ‌استور

سايت خبری ايتنا , 2 تير 1399 ساعت 3:00

ایتنا- مطالعات جدید انجام شده توسط اپل نشان می‌دهد که بازار مجازی فروش نرم‌افزارهای این کمپانی مسئول گردش مالی 519 میلیارد دلاری در اقتصاد جهان است.


مطالعات جدید انجام شده توسط اپل نشان می‌دهد که بازار مجازی فروش نرم‌افزارهای این کمپانی مسئول گردش مالی 519 میلیارد دلاری در اقتصاد جهان است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، اگر شما نیز از کاربران آیفون هستید ممکن است برایتان پیش‌آمده باشد که مجبور باشید برای ارتقای نرم‌افزار یا بازی خاصی چندین دلار پول بپردازید. بااین‌حال مطالعه جدیدی روشن کرده است که جمع این مبالغ پرداختی توسط کاربران به مبلع 61 میلیارد دلار خواهد بود. علاوه بر این اپ استور به فروش 413 میلیارد دلار کالای فیزیکی و خدمات نظیر تحویل غذا و حمل‌ونقل مسافر کمک می‌کند.
 
این مطالعه که در سال گذشته توسط اپل انجام شده است نشان داد که به‌صورت کلی اکوسیستم اپل مسئول فروشی به ارزش 519 میلیارد دلار در جهان بوده است. تبلیغات درون برنامه‌ای 45 میلیارد، خدمات و کالاهای دیجیتال 61 میلیارد و کالاها و خدمات فیزیکی 413 میلیارد دلار از این مبلغ را به خود اختصاص داده‌اند.
 

 
 
در این میان کمیسیونی که اپل از طریق خریدهای کالاها و خدمات دیجیتالی از طریق اپ استور دریافت می‌کند 15 الی 30 درصد است اما این کمپانی برای تبلیغات و فروش کالاهای فیزیکی از طریق نرم‌افزارها پورسانتی دریافت نمی‌کند.
 
اپل اظهار کرده است که این مطالعه را برای نشان دادن تأثیر به سزای اپ استور بر اقتصاد جهان انجام داده است. قطعا روش استفاده ما از تلفن‌های همراهمان در طی دهه گذشته تغییرات زیادی کرده است و ما برای کمک به همه امور زندگی‌مان از جابه‌جایی گرفته تا تأمین مایحتاج اولیه هود از آن‌ها استفاده می‌کنیم.
 
همین امر موجب به وجود آمدن محیطی برای کارآفرینی و فرصتی برای ایجاد شغل شده است و اپ استور نیز در این میان تأثیر اقتصادی زیادی روی تسریع فروش کالاها و خدمات داشته است و این تأثیر به حدی زیاد و عمیق است که تمامی جنبه‌های آن در قالب آمار و ارقام قابل‌بررسی و تشخیص نیست.
 


کد مطلب: 61284

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/61284/فروش-519-میلیارد-دلاری-اپل-بازار-نرم-افزاری-اپ-استور

ايتنا
  https://www.itna.ir