۰
plusresetminus
دوشنبه ۲ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۰

سیستم بهینه‌‌سازی ویژه روترهای گوگل برای اینترنت‌‌های کم‌‌سرعت

ایتنا- گوگل از طریق یک به‌روزرسانی روترهای وای فای خود را برای اتصال‌های اینترنت ضعیف‌تر به‌روزرسانی خواهد کرد.
سیستم بهینه‌‌سازی ویژه روترهای گوگل برای اینترنت‌‌های کم‌‌سرعت
گوگل از طریق یک به‌روزرسانی روترهای وای فای خود را برای اتصال‌های اینترنت ضعیف‌تر به‌روزرسانی خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، روترهای وای.فای گوگل ازاین‌پس با لطف بیشتری باز اضافی ارائه‌دهندگان اینترنت را مدیریت خواهند کرد. این کمپانی به‌روزرسانی ویژه‌ای را برای روترهای وای.فای و نست عرضه کرده است که عملکرد کلی اتصالات اینترنت ضعیف را بهبود می‌بخشد.
 
این به‌روزرسانی موجب خواهد شد که اعضای خانواده بتوانند به‌راحتی به اینترنت متصل شده و هرکدام به‌راحتی وظایفی از قبیل تماس‌های ویدیویی و بازی‌های کامپیوتری را به‌راحتی مدیریت کنند. همچنین این به‌روزرسانی امنیت این روتر ها را افزایش داده و ثبات آن‌ها را نیز دچار تحول کرده است.
 
 
 
این به‌روزرسانی همچنین موجب می‌شود که دستگاه‌ها کانال‌های رادیویی وای.فای سریع‌تری داشته باشند و بتوانند به‌راحتی دستگاه‌ها را اولویت‌بندی کنند. به‌این‌ترتیب برای مثال به هنگام ضعیف شدن سیگنال فردی که در حال تماشای یوتیوب است از اولویت بیشتری نسبت به سایرین برخوردار خواهد شد.
 
این به‌روزرسانی احتمالا به‌صورت خودکار به روترهای گوگل خواهد رسید. به‌بیان‌دیگر با مشاهده قطعی‌های کمتر در آینده می‌توانید خاطرجمع شوید که این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اید. البته این به‌روزرسانی کیفیت پایه سرویس اینترنت را افزایش نمی‌دهد اما شانس قطعی در اثر استفاده هم‌زمان چند نفر را تا حد زیادی کم می‌کند.
 
کد مطلب: 61281
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام