۰
plusresetminus
شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۰

اینستاگرام جای توییتر را به عنوان منبع اخبار در شبکه‌های اجتماعی می‌گیرد

ایتنا - تحقیقات جدید نشان داده است که توییتر دیگر منبع اصلی برای دریافت اخبار از طریق شبکه‌های احتماعی نیست بلکه اینستاگرام در این زمینه جهشی بسیار زیاد را از خودش نشان داده است.
اینستاگرام جای توییتر را به عنوان منبع اخبار در شبکه‌های اجتماعی می‌گیرد
تحقیقات جدید نشان داده است که توییتر دیگر منبع اصلی برای دریافت اخبار از طریق شبکه‌های احتماعی نیست بلکه اینستاگرام در این زمینه جهشی بسیار زیاد را از خودش نشان داده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از Cnet، در تحقیقات انجام شده مشخص شده است که استفاده از اینستاگرام برای دریافت اخبار، از سال 2018 تا به امروز به میزان دو برابر افزایش پیدا کرده است.
 
به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود که به زودی میزان استفاده از این شبکه احتماعی نسبت به صدرنشین فعلی این رده یعنی شرکت توییتر به اندازه‌ای افزایش پیدا کند که ایستاگرام به رتبه نخست در این رده دست پیدا کند.
 
یکی از دلایل اصلی رسیدن اینستاگرام به این دستاورد بزرگ، معرفی فناوری‌های بسیار نوآورانه‌ای مانند استوری‌ها و IGTV بوده است و به همین دلیل نیز روش‌های مختلف ارائه محتوا موجب شده است که کاربران با این شبکه اجتماعی راحت‌تر از توییتر باشند.
 
 
 
در تحقیقات انجام شده مشخص شده است که دو سوم کاربرانی که زیر 25 سال سن دارند، تنها از ایستاگرام برای دریافت اخبار استفاده می‌کنند و با توجه به اکثریت بودن این رده سنی در جامعه مخاطبین شبکه‌های اجتماعی می‌توانید به سادگی دلیل پیشرفت اینستاگرام در این زمینه را درک کنید.
 
در حال حاضر در جهان 11 درصد از کل افذراد حاضردر نظرسنجی از اینستاگرام برای دریافت اخبار استفاده می‌کنند و توییتر با یک درصد بیشتر و تخصیص 12 درصد از مخاطبان به خود رتبه نسخت در شبکه‌های اجتماعی را در اختیار دارد.
 
دیگر نکته جالب این تحقیقات این بوده است که 26 درصد از کل مخاطبان اعلام کرده‌اند که علیرغم وجود اخبار دروغین فراوان، هنوز به شبکه‌های اجتماعی به عنوان یک منبع موثق رای ردیافت آخرین اخبار روز دنیا اعتماد دارند.
 
کد مطلب: 61277
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام