۱
plusresetminus
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۵

گوشی گلکسی S30 با شش دوربین متحرک!

ایتنا - ثبت اختراع جدیدی که اخیراً توسط سامسونگ فاش شده است، از برنامه‌های آینده این غول فناوری برای طراحی دوربین در گوشی‌های آینده است؛ در این طراحی جدید، گوشی گلکسی S30 با 6 دوربین متحرک دیده می‌شود.
گوشی گلکسی S30 با شش دوربین متحرک!


طرحی که اخیراً راجع به طراحی مجموعه دوربین‌های گوشی‌های آینده سامسونگ فاش شده، نشان می‌دهد که این شرکت ممکن است از این چینش جدید دوربین‌ها در گوشی آینده خود یعنی گلکسی S30 رونمایی کند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، این گوشی هوشمند ممکن است از یک آرایش دوربین چشمگیر 6گانه بهره ببرد که همگی قادر به حرکت و چرخش جداگانه برای گرفتن بهترین عکس ممکن هستند.

این اطلاعات مهیج در حق ثبت اختراع سامسونگ به نام "دستگاه و روش کار چندین دوربینی برای عکاسی دیجیتال" توسط پایگاه LetsGoDigital کشف شد. این سایت خبری دیجیتالی آنلاین این اطلاعات را کشف و آنها را به تصویرهایی احتمالی از ظاهر دوربین‌های گلکسی S30 تبدیل کرده است.

در حالی که امروزه چندین دوربین چشمگیر در گوشی‌های هوشمند دیده می‌شود، بکارگیری 6 دوربین که هر یک به صورت جداگانه حرکت می‌کنند، می‌تواند توانایی دوربین گوشی را دو برابر کند.

 

با توجه به این حق ثبت اختراع، سامسونگ برای اینکه بتواند این 6 دوربین را در قسمت پشتی گوشی گلکسی S30 قرار دهد، باید آنها را به صورت افقی در دو ردیف سه تایی بچیند و همگی در قسمت بالای پشت گوشی قرار بگیرند.

پنج مورد از این 6 دوربین از نوع زاویه دید عریض هستند که همگی یا یکسان هستند یا دارای یک حسگر با وضوح بالاتر خواهند بود. دوربین ششم نیز یک دوربین تله فوتو است. آنچه در مورد آنها منحصر به فرد است، این است که همه دوربین‌ها می‌توانند در جای خود حرکت کنند و بچرخند تا زوایای استثنایی ارائه دهند.

این ویژگی به کاربر امکان می‌دهد آنچه را که در ثبت اختراع با نام "pano-bokeh" آمده است و به معنی عکس‌برداری پانوراما با پس زمینه تار است، ایجاد کند. همچنین با این تعداد دوربین متحرک به راحتی می‌توان جلوه‌های دیگر عکس را کنترل و تنظیم کرد؛ چیزی که هنوز در هیچ گوشی هوشمندی در بازار امکان پذیر نیست.
کد مطلب: 61274
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام