کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چرا PS5 در اندازه بزرگ ساخته شد؟

27 خرداد 1399 ساعت 15:59

ایتنا - کارشناسان معتقدند نسل جدید کنسول‌های بازی پلی‌استیشن (PS5) بدون شک یکی از بزرگترین محصولات در نوع خود در طول تاریخ به شمار خواهد رفت.



یکی از مقامات بخش طراحی و توسعه پلی استیشن در شرکت سونی در خصوص علت ابعاد بزرگ نسل جدید کنسول های بازی PS5 سخن گفته است.

به گزارش ایتنا از ایسنا ، مت مک لارن، معاون ارشد بخش طراحی و توسعه پلی استیشن در شرکت سونی، به تازگی در پاسخ به اظهارات و سوالات کاربران و کارشناسان فعال در حوزه فناوری خاطرنشان کرده است که علت بزرگ و حجیم بودن نسل جدید کنسول‌های بازی پلی استیشن موسوم به ps5 ایجاد فضا برای خنک نگه داشتن دستگاه بوده است.

به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در این حوزه، نسل جدید کنسول‌های بازی پلی‌استیشن (PS5) بدون شک یکی از بزرگترین محصولات در نوع خود در طول تاریخ به شمار خواهد رفت.

مک لارن که انتظار می‌رفت در مورد مسائل مهم‌تری همچون قیمت PS5 و سایر جزئیات و اطلاعات مربوط به آن پرده‌برداری کرده و به پرسش‌های متعدد کاربران در صفحه رسمی پلی استیشن در شبکه اجتماعی لینکدین پاسخ بدهد، تنها در مورد سایز و اندازه این محصول و علت طراحی و توسعه آن با این ابعاد سخن گفت.


کد مطلب: 61266

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/61266/چرا-ps5-اندازه-بزرگ-ساخته

ايتنا
  https://www.itna.ir