۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۵

کاربران اروپایی شیائومی از ردمی نوت ۹ اس شکایت دارند!

ایتنا - ​​​​​​​بسیاری از کاربران گوشی‌های شیائومی ردمی نوت ۹ اس از مشکل قطع شدن پی‌درپی اینترنت وای‌فای خبر داده‌اند.
کاربران اروپایی شیائومی از ردمی نوت ۹ اس شکایت دارند!


سری گوشی‌های هوشمند شیائومی ردمی نوت ۹ اس که به تازگی در بازار کشورهای اروپایی و انگلستان عرضه شده است، به نظر می‌رسد که یکی از مدل‌های آن صدای خیل عظیمی از کاربران را درآورده است؛ چراکه آنها در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی از مشکل قطع خودکار اتصال به اینترنت وای‌فای در این گوشی‌ها سخن گفته و خبر داده‌اند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی کاربران این گوشی‌های چینی پس از گذشت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه از قفل شدن صفحه نمایش، اتصال وای‌فای را از دست خواهد داد و در صورتی که صفحه دوباره روشن شود، اتصال برقرار می‌شود.

به نظر می‌رسد که این نقص بسیاری از کاربران را به در سراسر اروپا به ستوه آورده و مراکز و نمایندگی‌های شیائومی نیز از گله و شکایت مکرر و مداوم کاربران اروپایی خبر داده‌اند.

هنوز گزارشی از مشکل کاربران در سایر مناطق و کشورهای جهان منتشر نشده و در دسترس نیست.

شرکت شیائومی برای رفع این مشکل به کاربران پیشنهاد کرده که گوشی یا روترهای وای‌فای خود را ریست کنند که البته به گفته بیشتر کاربران این راهکار مفید و سودمندی نبوده است.

با اینکه برخی از کاربران اعلام کرده‌اند که مشکل اتصال وای فای گوشی‌های آنها پس از دریافت به روزرسانی MIUI ۱۱.۰.۸.۰ برطرف شده است، اما برخی دیگر از آنها عنوان کردند که حتی پس از دریافت آپدیت مذکور مشکل آنها رفع نشده است.

هنوز معلوم نیست که این مشکل نرم‌افزاری است یا سخت‌افزاری و اینکه آیا شیائومی می‌تواند نقص مذکور را با انتشار یک به‌روزرسانی دیگر برطرف کند یا خیر.
کد مطلب: 61262
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام