۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۵

چگونه ارز دیجیتال BiteBTC برای تجارت رمزنگاری کار می کند؟

حساب ایجاد شده توسط کاربران در وب سایت BiteBTC قانونی است. اطلاعات شخصی افراد صاحب کیف پول الکترونیکی کاملاً محافظت می شود زیرا ارزهای رمزپردازی آنها را حفظ نمی کنند.
چگونه ارز دیجیتال BiteBTC برای تجارت رمزنگاری کار می کند؟
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


 
BiteBTC یک بستر قانونی است و تجارت آن در زمینه رمزنگاری توسط قانون تقریبا در هر کشور در سراسر جهان پذیرفته شده است. حساب ایجاد شده توسط کاربران در وب سایت BiteBTC قانونی است. اطلاعات شخصی افراد صاحب کیف پول الکترونیکی کاملاً محافظت می شود زیرا ارزهای رمزپردازی آنها را حفظ نمی کنند.
 
چگونه ارز دیجیتال BiteBTC برای تجارت رمزنگاری کار می کند؟
BiteBTC از الگوریتم های رمزنگاری استفاده می کند، که دسترسی به کیف پول های الکترونیکی شخص ثالث را غیرممکن و جعل حساب های الکترونیکی را سخت می کند. ارزهای مورد استفاده در صرافی کاملاً ناشناس و بسیار محافظت می شوند. کیف پولهای شخصی در اختیار کاربران است و باید اقدامات لازم را برای محافظت از آنها به خواست خودشان انجام دهند.برای مشارکت در مبادله بر روی سیستم عامل، کاربران رمزنگاری مورد نیاز را از جدول Cryptocur ارزهایی که در حال حاضر فعال هستند با کلیک کردن روی “+” در ستون کیف پول انتخاب می کنند. سپس این پلتفرم آدرسی را در اختیار کاربر قرار می دهد که در هنگام انتقال باید برای واریز وجه استفاده شود. پس از اتمام موفقیت آمیز معامله، کاربران به هر منو و کارکردهای سکوی مورد نیاز برای اتمام معاملات و سودآوری پس از آن دسترسی پیدا می کنند.
 
فرآیند سپرده گذاری و برداشت BiteBTC
واریز و برداشت سکه ها و نشانه ها به روشی مشابه آغاز می شود که برنامه کاربر ایجاد می شود. نقل و انتقالات رمزگذاری حداکثر 24 ساعت طول می کشد. تأخیرها همچنین به دلیل ویژگیهای خاص رفتار معاملات در شبکه های رمزنگاری قابل تجربه هستند. BiteBTC نقل و انتقالات سیم SWIFT Bank را که به دلار یا یورو انجام می شود قبول می کند. پرداخت های ویزا یا مستر کارت در حال حاضر توسط سیستم عامل پذیرفته نمی شوند. BiteBTC معاملات مبادله ای را انجام می دهد که در آن یک کمیسیون برای هر معامله ای که کاربران انجام می دهند شارژ می شود. مقدار کمیسیون شارژ متغیر است و بستگی به این دارد که نوع ارز برای ارز مورد استفاده قرار می گیرد. اما مبلغ آن کمتر از 0.20٪ مقدار معامله است.
 
مزایای BiteBTC
- انتقال سیم SWIFT در سراسر جهان
این پلتفرم از نقل و انتقالات و مبادلات انجام شده در SWIFT Bank Transfer های Wire پشتیبانی می کند که توسط همه افراد در کل دنیا قابل انجام است و می تواند در حالی که در آن حضور دارد سود کسب کند.

- انطباق با الزامات KYC
BiteBTC برای یک حالت اعلام شده به مقررات مربوط به مشتری خود (KYC) می شناسد. کاربران هر اطلاعات ضروری را که برای تأیید و تأیید در سیستم عامل لازم است از این رو قانونی بودن آن ارائه می دهند.

- از API برای تجارت خودکار استفاده می کند
کاربران همچنین از یک API (رابط برنامه نویسی برنامه) استفاده می کنند که دارای یک کلید مخفی است و هنگام انجام معاملات از یک امضای دیجیتالی استفاده می کند. این باعث می شود هر تراکنش بسیار ایمن باشد.

- میز معامله گر قدرتمند
این پلتفرم به عنوان یک میز معامله گر بسیار قدرتمند در نظر گرفته شده است که تقریباً در هر مبادله cryptocurrency می توان به راحتی و با حداقل شرایط انجام داد.
 

رمز نگاری چیست؟
فناوری روش کار، برقراری ارتباط، خرید، و حتی پرداخت کالاها را تغییر داده است. شرکت ها و مصرف کنندگان همیشه پول نقدی را ترجیح نمی دهند و این رفتار باعث می شود تا پرداخت های بدون تماس مانند Apple Pay پرداخت شود. با موج سریع یک تلفن هوشمند، مصرف کنندگان می توانند اقلامی را در ثبت های دیجیتال بپردازند. اکنون، یک سیستم پرداخت جدید در حال ظهور است: رمزنگاری.
 
احتمالاً همه در حال حاضر درباره بیت کوین شنیده اند. این اولین رمزنگاری بود که به جریان اصلی رفت ، اما سایرین در محبوبیت رو به رشد هستند. بیش از 2000 نوع مختلف ارز رمزنگاری وجود دارد و هر روز تعداد بیشتری از آنها توسعه می یابد.تحقیقات نشان می دهد که بیشتر مردم از رمزنگاری شنیده اند اما کاملاً نمی دانند که چیست. بنابراین ، آن چیست ، آیا امنیت است و چگونه در آن سرمایه گذاری می کنید؟
برای کمک به ما ، به این سؤالات پاسخ خواهیم داد. این را به عنوان Cryptocurrency Investment 101 فکر کنید
 
رمزنگاری چگونه کار می کند؟
رمزنگاری یک تکنیک برای ارسال پیام های ایمن بین دو یا چند شرکت کننده است – فرستنده با استفاده از یک نوع کلید و الگوریتم پیام را رمزگذاری و پنهان می کند ، این فرم رمزگذاری شده پیام را به گیرنده می فرستد ، و گیرنده آن را رمزگشایی می کند. پیام اصلی را تولید کنید. کلیدهای رمزگذاری مهمترین جنبه رمزنگاری هستند. آنها برای خواننده یا گیرنده غیرمجاز یک پیام، معامله یا داده را غیرقابل خواندن می سازند و فقط توسط گیرنده در نظر گرفته شده قابل خواندن و پردازش می باشد.
کلیدها اطلاعات را “رمزنگاری” یا مخفی می کنند. بسیاری از ارزهای رمزنگاری مانند بیت کوین ممکن است صریحاً از ارسال پیام های رمزگذاری شده و مخفی استفاده نکنند، زیرا بیشتر اطلاعاتی که مربوط به معاملات بیت کوین است به میزان خوبی عمومی است. با این حال ، نسل جدیدی از ارزهای رمزنگاری مانند ZCash و Monero وجود دارد که از اشکال مختلف رمزنگاری رمزنگاری برای حفظ امنیت و به طور کامل ناشناس بودن معاملات در هنگام انتقال استفاده می کند.
 
- معاملات:
‌انتقال وجه بین دو کیف پول دیجیتال معامله نامیده می شود. آن معامله به دفترچه عمومی ارسال می شود و در انتظار تأیید است. کیف پول هنگام انجام معامله از یک امضای الکترونیکی رمزگذاری شده استفاده می کنند. امضاها یک قطعه داده رمزگذاری شده به نام یک امضای رمزنگاری است و این یک اثبات ریاضی را ارائه می دهد که معامله از طرف صاحب کیف پول حاصل شده است. فرآیند تأیید در حالی که معدن “معدنچیان” است ، زمان کمی طول می کشد (ده دقیقه برای بیت کوین). معدن معاملات را تأیید می کند و آنها را به مدیر عمومی اضافه می کند.
 
- ماین:
ماین فرآیند تأیید معاملات و افزودن آنها به دفتر مرکزی است. برای افزودن یک معامله به دفترچه ، “ماینر” باید یک مسئله محاسباتی فزاینده و پیچیده را حل کند (مانند یک معمای ریاضی). ماین منبع باز است به طوری که هر کس می تواند معامله را تأیید کند. اولین “ماینر” برای حل پازل “بلوک” معاملات را به دفتر کار اضافه می کند. نحوه کار معاملات ، بلوک ها و کارخانجات blockchain عمومی با هم تضمین می کند که هیچ کس نمی تواند به راحتی بلوک را به خواست خود اضافه یا تغییر دهد. پس از افزودن بلوک به دفترچه، همه معاملات مرتبط با آنها دائمی است و هزینه جابجایی کمی به کیف پول ماینر (به همراه سکه های جدید ایجاد شده) اضافه می کنند. فرآیند استخراج همان چیزی است که به سکه ها ارزش می بخشد و به عنوان یک سیستم اثبات کار شناخته می شود.
 
کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کار رمزنگاری؟
اگر در این مرحله کمی احساس سردرگمی کردید، نگران نباشید و تسلیم نشوید. دانستن مفاهیمی که برای رمزنگاری اساسی است یک چالش است. یک توضیح برای برخی از افراد کار می کند، و توضیحات متفاوت برای دیگران. همه ما به روش های مختلف یاد می گیریم.ترفند با cryptocurrency اگر در ابتدا آن را نفهمید نگران نباشید – هر فیلم، توضیحی یا مقاله جدید که از آن یاد می گیرید باعث می شود درک شما از رمزنگاری روشن تر شود ، تا اینکه در نهایت ، کلیک کند.برای کسب اطلاعات بیشتر ، به برخی از صفحات فنی دیگر در سایت ما مراجعه کنید تا عمیق تر به کارهای داخلی cryptocurrency بروید. همچنین می توانید فیلم های آموزنده را در مورد چگونگی عملکرد رمزنگاری مانند نسخه زیر مشاهده کنید.
 
رمزنگاری چقدر امن است؟
رمزنگاری ارزها معمولاً با استفاده از فناوری blockchain ساخته می شوند. Blockchain نحوه ثبت معاملات به “بلوک” و زمان مهر را توصیف می کند. این یک روند کاملاً پیچیده و فنی است ، اما نتیجه آن منجر به کار دیجیتالی معاملات رمزنگاری شده است که برای هکرها سخت است.علاوه بر این ، معاملات به یک فرآیند احراز هویت دو عاملی نیاز دارند. به عنوان مثال ، از شما خواسته می شود برای شروع یک معامله ، نام کاربری و رمز ورود خود را وارد کنید. سپس، ممکن است مجبور شوید یک کد تأیید صحت ارسال شده از طریق متن را به تلفن همراه شخصی خود وارد کنید.در حالی که اوراق بهادار موجود است ، این بدان معنا نیست که ارزهای رمزنگاری شده قابل هک شدن نیستند. در حقیقت ، چندین هک با دلار بالا ، هزینه های جدیدی را برای رمزنگاری هزینه کرده است. هکرها به Coincheck با مبلغ 534 میلیون دلار و BitGrail با 195 میلیون دلار در سال 2018 رسیدند.
 
چگونه بلاک چین کار می کند؟
blockchain مانند یک بانک مرکزی غیر متمرکز است، در هر دو مورد این دفترچه سابقه معاملات و مانده ها را دارد. هنگامی که یک معامله رمزنگاری انجام شد ، آن معامله برای کلیه کاربران میزبان نسخه ای از blockchain ارسال می شود. انواع خاصی از کاربرانی که ماینرها نامیده می شوند ، سعی می کنند یک معما رمزنگاری (با استفاده از نرم افزار) را حل کنند که به آنها امکان می دهد “بلوک” معاملات را به دفترچه اضافه کنند. کسی که معما را حل می کند ، در ابتدا پاداش چند سکه “تازه استخراج شده” دریافت می کند (آنها همچنین هزینه های معامله را توسط کسانی که معاملات ایجاد کرده اند می پردازند). بعضی اوقات کارگران معدن قدرت محاسبات را جمع می کنند و سکه های جدید را به اشتراک می گذارند. این الگوریتم به اجماع متکی است. اگر اکثر کاربرانی که سعی در حل پازل دارند ، همه داده های معامله را یکسان ارسال می کنند ، پس از آن تأیید می کند که معاملات صحیح هستند.
 
منبع : آی ماینر
 
کد مطلب: 61257
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام