۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۶

نقشه گوگل با صدای موسیقی!

ایتنا - ​​​​​​​نسخه جدید و به‌روزرسانی‌شده گوگل‌مپ به کاربران امکان استفاده همزمان از یوتیوب موزیک را نیز می‌دهد.
نقشه گوگل با صدای موسیقی!


گوگل به عنوان شرکت مادر و توسعه دهنده اپلیکیشن نقشه ناوبری گوگل مپ به تازگی اعلام کرده که نسخه جدید و به‌روزرسانی‌شده آن به کاربران اجازه می‌دهد به طور همزمان بدون خارج شدن از گوگل مپ از اپلیکیشن یوتیوب موزیک نیز استفاده کنند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، در اکتبر ۲۰۱۸ گوگل امکان دسترسی همزمان کاربران گوگل مپ به اسپاتیفای، گوگل پلی موزیک و اپل موزیک را فراهم کرد تا آنها بتوانند پخش آنلاین موسیقی را بدون خارج شدن از ناوبری گوگل مپ کنترل کنند. حالا به نظر می رسد که بعد از گذشت حدود دو سال این شرکت امکان پشتیبانی از سرویس یوتیوب موزیک را نیز در نسخه اندروید گوگل مپ اضافه کرده است.

بر اساس گزارش وب سایت 9to5google، کاربران گوشی‌های اندرویدی به منظور فعال‌سازی این قابلیت جدید در ابتدا باید به فروشگاه آنلاین و اینترنتی گوگل پلی‌استور مراجعه کرده و گوگل مپ خود را به‌روز رسانی کنند. سپس به بخش تنظیمات گوگل مپ رفته و بر روی عبارت Navigation و سپس Default Media app ضربه زده و YouTube Music را انتخاب کنید. در این صورت کاربران به هنگام استفاده از گوگل مپ گزینه شناور با لوگوی یوتیوب موزیک را مشاهده خواهند کرد که با انتخاب آن در پایین صفحه به کنترل‌های مربوط به پخش آنلاین موسیقی در یوتیوب دسترسی خواهند داشت.

نسخه 10.43.2 که جدیدترین نسخه اپلیکیشن گوگل مپ برای اندروید به شمار می رود، در هفته جاری با قابلیت پشتیبانی از یوتیوب موزیک منتشر شده است.
کد مطلب: 61241
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام