کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مشارکت آلفابت و کتابخانه‌های محلی برای ارسال کتاب به دانش‌آموزان با پهپاد

www.engadget.com , 28 خرداد 1399 ساعت 3:00

ایتنا- کمپانی آلفابت و سرویس پهپادهای Wing به یک کتاب دار در مونتگومری کمک می‌کنند که کتاب‌های درخواستی دانش آموزان از کتابخانه مدرسه را با کمک پهپاد برایشان ارسال کنند.


کمپانی آلفابت و سرویس پهپادهای Wing به یک کتاب دار در مونتگومری کمک می‌کنند که کتاب‌های درخواستی دانش آموزان از کتابخانه مدرسه را با کمک پهپاد برایشان ارسال کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، مدارس و کتاب‌خانه‌ها برای ماه‌ها تعطیل بوده‌اند اما برخی از کودکان قصد ندارند که تمام تعطیلات خود را صرف انجام بازی‌های کامپیوتری کنند. بر همین اساس کلی پسک به‌عنوان کتابدار مدرسه‌ای در مونتگومری کتاب‌های تابستانه را با استفاده از پهپاد به دست دانش آموزان و علاقه‌مندان می‌رساند.  او پس از دریافت اغذیه جات موردنیاز با استفاده از پهپادهای Wing دریافت که می‌تواند این سرویس برای عرضه کتاب به دانش آموزان گرفتار در قرنطینه استفاده کند.
 
بااین‌حال پسک برای ارسال این کتاب‌ها مجبور است که برخی کارها را به‌صورت یدی انجام بدهد. او درخواست کتاب‌ها را از طریق یک فرم گوگل دریافت می‌کند و سپس کتاب‌ها را برداشته و آن‌ها را با استفاده از تجهیزات Wing به دانش آموزان می‌رساند. این پهپادها قابلیت جابه‌جایی اجسام تا وزن سه پوند را دارند و به‌این‌ترتیب حمل کتاب برایشان آسان است.
 

 
 
به‌این‌ترتیب آن دسته از دانش آموزان دارای صلاحیت مدرسه عمومی مونتگومری می‌توانند کتاب موردعلاقه‌شان را از میان 150 هزار جلد کتاب موجود در این کتابخانه انتخاب کنند و منتظر باشند تا بسته کتاب‌های منتخب خود را از راه هوایی و بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای دریافت کنند.
 
کمپانی Wing از سال 2014 کالاهای کوچک را از طریق هوایی به مشتریان می‌رساند اما این سرویس فعلا در شهرهای کمی فعال است. صنعت تحویل کالا با استفاده از پهپاد هنوز تا رسیدن به ویدیو طرح مفهومی ارائه شده آمازون دراین‌باره فاصله دارد. بااین‌حال ارائه کتاب به دانش آموزان روشی بسیار خلاقانه در استفاده از فناوری است که به‌ویژه در روزهای کرونایی می‌تواند بسیار مفید باشد.
 


کد مطلب: 61233

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/61233/مشارکت-آلفابت-کتابخانه-های-محلی-ارسال-کتاب-دانش-آموزان-پهپاد

ايتنا
  https://www.itna.ir