۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

پیش‌ فروش هواوی P40 Pro پلاس آغاز شد

ایتنا- پیش‌فروش تلفن همراه هوشمند هواوی P40 Pro+ با دوربین فوق‌العاده قوی و به قیمت 1500 دلار در بازار اروپای غربی آغاز شده است.
پیش‌ فروش هواوی P40 Pro پلاس آغاز شد
پیش‌فروش تلفن همراه هوشمند هواوی P40 Pro+ با دوربین فوق‌العاده قوی و به قیمت 1500 دلار در بازار اروپای غربی آغاز شده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، تلفن همراه هوشمند جدید هواوی P40 Pro+ با شعار «حرفه‌ای‌ترین سیستم دوربین تلفن همراه هوشمند» هم‌اکنون برای پیش‌خرید در دسترس است و در تاریخ 25 ژوئن به بازار اروپای غربی وارد خواهد شد.
 
نقطه عطف فروش این تلفن همراه هوشمند دوربین آن و نیز قابلیت زوم 100 برابری‌اش است که موجب می‌شود با تلفن‌های همراه هوشمندی نظیر گلکسی اس 20 اولترا رقابت کند. البته P40 Pro+ مانند سایر تلفن‌های همراه هواوی به دلیل تحریم‌های آمریکا به نرم‌افزارهای گوگل دسترسی ندارد اما دوربین قدرتمند آن ممکن است بتواند این نقص را جبران کند.
 
برخورداری از دوربین لیکا Ultra Vision  یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌های این همراه هوشمند است و مشخصات سخت‌افزاری دیگر نظیر حس‌گر 1/1.28 اینچی که پیکسل‌ها را در اندازه 2.44 میکرومتر گردآوری می‌کند، حس‌گر دوربین اصلی که از فوکوس خودکار Full Pixel Octa PD پشتیبانی می‌کند و در نهایت آرایه فیلتر رنگ RYYB که وضوح تصویر را در شرایط مختلف نوری تضمین می‌کند از مشخصات مهم این تلفن همراه هوشمند هستند.
 
 
 
این همراه هوشمند با برخورداری از دو دوربین تلفوتو برای زوم نوری 3 و 10 برابری، قابلیت زوم دیجیتال 100 برابری و تثبیت تصویر هوش مصنوعی مدعی ارائه بهترین تثبیت کننده تصویر موجود در دستگاه‌های سری  P هواوی است. همچنین دوربین 32 مگاپیکسلی این تلفن همراه با فوکوس خودکار و دوربین عمق IR برای تولید عکس‌های سلفی بی‌نقص تلاش می‌کنند.
 
علاوه بر این هواوی قابلیت‌های ضبط ویدیو ویژه‌ای به نام 40MP Ultra-Wide Cine Camera را ثبت ویدیو با کیفیت در شرایط نور کم ارائه کرده است. این می‌تواند به ضبط محتوای HDR، ویدیوهای Ultra Slow Motion و ویدیوهای با گذشت زمان 4K بپردازد. همچنین قابلیت Directional Audio Zoom موجب می‌شود که بتوان روی یک منبع صدا زوم کرد و صدای آن را تقویت کرد.
 
این تلفن همراه هوشمند از صفحه‌نمایش 6.58 اینچی با رزولوشن 2,640 x 1,200 برخوردار است. از دیگر قابلیت‌های این همراه هوشمند می‌توان به شارژ بی‌سیم 40 واتی، اتصال 5G و سیستم‌عامل EMUI 10.1 اشاره کرد. اصلی‌ترین نقطه‌ضعف این تلفن همراه هوشمند نداشتن سرویس گوگل است. و قیمت در نظیر گرفته شده برای آن 1500 دلار است.
 
کد مطلب: 61223
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام