کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نسخه موبایلی فتوشاپ منتشر شد

23 خرداد 1399 ساعت 16:43

ایتنا - ​​​​​​​شرکت ادوبی به تازگی از انتشار رسمی نسخه نهایی اپلیکیشن فتوشاپ کمرا مخصوص گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS خبر داده است.



شرکت ادوبی به‌عنوان توسعه‌دهنده نرم‌افزار محبوب و پرطرفدار فتوشاپ به تازگی نسخه نهایی اپلیکیشن موبایلی جدیدی را تحت عنوان Photoshop Camera به صورت رسمی منتشر کرده و در اختیار کاربران گوشی‌های هوشمند مبتنی بر هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قرار داده است تا آن‌ها نیز بتوانند از قابلیت و امکانات گرافیکی فتوشاپ در گوشی نیز بهره‌مند شوند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، بر اساس گزارش وب‌سایت the verge، این اپلیکیشن موبایلی تعداد بی‌شماری از فیلترهای کاربردی و حرفه‌ای را در اختیار کاربران گوشی‌های هوشمند قرار می‌دهد تا با استفاده از آنها بتوانند تغییراتی اساسی بر روی چهره افراد و محیط ایجاد کنند. البته این فیلترها به طور پیش فرض بوده و همچون نرم افزار فتوشاپ در رایانه به صورت دستی نخواهد بود. 

اپلیکیشن فتوشاپ کمرا (Photoshop Camera) به صورت کاملا رایگان در فروشگاه‌های آنلاین و اینترنتی گوگل پلی‌استور و اپ‌استور اپل قرار داده شده است که البته گفته می‌شود نسخه اندرویدی آن فقط بر روی گوشی‌های پیکسل گوگل، گلکسی سامسونگ و وان پلاس اجرا می‌شود و کاربران سایر برندهای گوشی‌های اندرویدی فعلاً دسترسی به این اپلیکیشن نخواهند داشت.

ادوبی پیشتر در نوامبر ۲۰۱۹ نسخه بتا و آزمایشی این اپلیکیشن را به طور محدود منتشر و عرضه کرده بود تا در صورت عملکرد مناسب و موفقیت آمیز، نسخه نهایی آن را در اختیار عموم کاربران قرار دهد.

به گفته بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه گرافیک، اپلیکیشن فتوشاپ کمرا بدون شک تبدیل به یکی از پیشرفته‌ترین و حرفه‌ای‌ترین ابزارهای موبایلی خواهد شد و بسیاری از امکانات مربوط به ویرایش تصاویر را در اختیار کاربران گوشی‌های هوشمند قرار می‌دهد و به رقابت با سایر اپلیکیشن‌های فعال در این حوزه همچون اسنپ‌چت خواهد پرداخت.


کد مطلب: 61215

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/61215/نسخه-موبایلی-فتوشاپ-منتشر

ايتنا
  https://www.itna.ir