۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۰
قانونگذاران آلمانی مقرر کردند:

همه پمپ‌بنزین‌ها باید امکان شارژ خودروهای برقی را نیز داشته باشند

ایتنا - دولت آلمان، به عنوان بخشی از تلاش برای ترغیب دارندگان وسائل نقلیه موتوری به دست کشیدن از خودروهای احتراقی و رو آوردن به EVها، تمام پمپ بنزینها در این کشور را ملزم می‌کند که امکان شارژ خودروهای برقی را فراهم بیاورند.
همه پمپ‌بنزین‌ها باید امکان شارژ خودروهای برقی را نیز داشته باشند
دولت آلمان، به عنوان بخشی از تلاش برای ترغیب دارندگان وسائل نقلیه موتوری به دست کشیدن از خودروهای احتراقی و رو آوردن به EVها، تمام پمپ بنزینها در این کشور را ملزم می‌کند که امکان شارژ خودروهای برقی را فراهم بیاورند.
  
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، بسته مشوق اقتصادی جدیدی که آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان آن را اعلام کرد، و به عنوان «یک برنامه بلندپروازانه» توصیف شده است، از جمله کاهش مالیاتها و بهای الکتریسیته را در این زمینه در نظر گرفته است، و البته حمل و نقل سبز را در خط مقدم و بطن ایده خود قرار داده است.
 
قانونگذاران آلمانی گفته‌اند که هدف این طرح در دسترس قرار گرفتن یک میلیون ایستگاه شارژ تا سال 2030 است. خود دولت این کشور هم یک شبکه ایستگاه‌های شارژ عمومی را تا سال 2025 ترویج خواهد کرد؛ این برنامه شامل آنچه اصطلاحا «طرح کلان برای زیرساخت ایستگاه‌های شارژ» خوانده شده خواهد بود.
 
شاید قابل رویت‌ترین بخش از این طرح نصب الزامی شارژهای EV خواهد بود. همه پمپ بنزین‌ها در آلمان مکلف خواهند بود تا ایستگاههای شارژ را فراهم بیاورند، و همچنین دولت برای ایجاد ایستگاههای بیشتر در پارکینگها فشار خواهد آورد.
 
با این وجود، همچنان انتظار می‌رود که بخش عمده شارژ خودروهای برقی در زمانی انجام شود که رانندگان خودرویشان را در خانه یا در محل کارشان پارک کرده‌اند. این قانونگذاران می‌گویند که «از اینرو، کمک هزینه ویژه‌ای در اختیار خریداران به منظور آماده‌سازی زیرساخت شارژ خصوصی و تجاری قرار داده خواهد شد».



در این میان، به منظور تلاش برای کاهش پیچیدگی‌های این فرایند، قواعد تسهیلی در مورد املاک اجاره‌ای نیز وجود خواهد داشت، که از جمله مالکان املاک را ملزم به پذیرش زیرساخت شارژ EV می‌کند.
آیین‌نامه‌های جدید ساختمانی در آمریکا تا حدود زیادی همین موضوع را برای شارژ EV در امکان مسکونی در این ایالات متحده در نظر گرفته‌اند.
 
دولت آلمان برای بسط طرح تشویقی کنونیش به خودروهای جدید سلول سوختی هیدروژنی، الکتریکی و هیبریدی برنامه‌ریزی نموده است. این طرح اکنون مدل‌هایی که قیمت آنها تا 40000 یورو (43000 دلار) باشد را تحت پوشش قرار خواهد داد، و در عین حال از امسال تا سال 2025، هرگونه خودروی تازه ثبت شده و یا اصلاح‌شده برقی ابتدائا هیچ مالیات خودرویی پرداخت نخواهد کرد.
 
با این حال مشکل برد هر خودروی برق با هر بار شارژ همچنان یک دغدغه به شمار می‌رود. به عنوان مثال، برای شارژ شاسی بلند آئودی e-tron که می‌تواند از یک شارژر 150 کیلوواتی استفاده کند، به ازاء هر 54 مایل (حدود 87 کیلومتر) به 10 دقیقه زمان نیاز است.
 
 
کد مطلب: 61209
نام شما
آدرس ايميل شما


مالکی
feedback
Iran, Islamic Republic of
87 کیلومترو تو 10 دقیقه ردیف میکنه خوبه که ...مگه بده؟
یجوری گفته دغدغه فک کردم الان میگه 1 کیلومترو باید 1 ساعت منتظر شارژش باشن
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام