کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مشکل در صفحه ‌نمایش آیفون 11 کاربران را به دردسر انداخت

سايت خبری ايتنا , 24 خرداد 1399 ساعت 7:00

ایتنا- برخی از کاربران نسخه‌های جدید آیفون پس از آنلاک کردن تلفن همراهشان، پرده رنگ سبزی را به مدت چند ثانیه روی صفحه ‌نمایش دستگاهشان مشاهده می‌کنند.


برخی از کاربران نسخه‌های جدید آیفون پس از آنلاک کردن تلفن همراهشان، پرده رنگ سبزی را به مدت چند ثانیه روی صفحه ‌نمایش دستگاهشان مشاهده می‌کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، شماری از کاربران آیفون‌ها بعد از آنلاک کردن تلفن همراهشان پرده رنگی سبزی را برای چند ثانیه روی صفحه ‌نمایش خود مشاهده می‌کنند و هنوز مشخص نیست که چه عاملی موجب به وجود آمدن این نقص شده است.
 
گزارش‌های به‌دست‌آمده از شکایت‌های کاربران در فروم های Reddit  و MacRumors حاکی از آن است که بیشترین دستگاه‌هایی که تحت تأثیر این نقص قرار گرفته اند آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس بوده‌اند. بااین‌حال برخی از کاربران آیفون X و XS نیز این مشکل را تجربه کرده‌اند.
 

 
 
برخی از کاربران مدعی شده‌اند که این رنگ سبز تنها زمانی نمایش داده می‌شود که حالت تاریک یا شیفت شب برای آن‌ها روشن است یا در اتاق تاریکی قرار دارند. علاوه بر این عده‌ای دیگر گزارش کرده‌اند که این مشکل بعد از عرضه iOS نسخه 13.4 بروز کرده است و برخی نیز بعد از به‌روزرسانی به نسخه 13.5 متوجه این مشکل شده‌اند.
 
حداقل یکی از کاربران ادعا کرده است که بعد از نصب نسخه 13.5.5 دیگر این رنگ سبز مشمئزکننده را ندیده است پس این احتمال وجود دارد که نقص یادشده به دلیل اختلال در نرم‌افزار این دستگاه‌ها باشد. در این صورت کمپانی اپل موظف است که این نقص را در اسرع وقت برطرف کند.
 


کد مطلب: 61201

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/61201/مشکل-صفحه-نمایش-آیفون-11-کاربران-دردسر-انداخت

ايتنا
  https://www.itna.ir