کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

احتمال تعویق عرضه آیفون‌‌های 2020 به دلیل شیوع کرونا

سايت خبری ايتنا , 23 خرداد 1399 ساعت 10:48

ایتنا- شواهد به‌دست‌آمده از منابع معتبر حاکی از آن است که احتمالا آیفون‌های سال 2020 با چند هفته تأخیر رونمایی خواهند شد.


شواهد به‌دست‌آمده از منابع معتبر حاکی از آن است که احتمالا آیفون‌های سال 2020 با چند هفته تأخیر رونمایی خواهند شد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، هنوز خبری رسمی در رابطه با تأخیر در عرضه آیفون‌های سال جاری منتشر نشده است اما بلومبرگ گزارش داده است که اظهارنظرهای هوک تن به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی برادکام در رابطه با درامدهای سه‌ماهه این کمپانی بر گمانه‌زنی‌های مرتبط با احتمال تعویق در عرضه آیفون‌های جدید صحه گذاشته است.
 
آیفون‌های جدید معمولا در ماه سپتامبر عرضه می‌شوند اما به نظر می‌رسد که عرضه آیفون‌ها در سال جاری به تعویق بیفتند. علاوه بر این هوک تن در مکالمه‌ای هشت‌دقیقه‌ای اظهار کرده است که «یک مشتری تلفن همراه بزرگ در شمال امریکا» به افزایش دورقمی درآمد کمک خواهد کرد اما هم‌اکنون آن‌ها انتظار ندارند که این افزایش درآمد تا سه‌ماهه آخر سال جاری میلادی اتفاق بیفتد.
 

 
 
او در ادامه بیان کرد که ما برای ساخت دستگاه‌های جدید تلاش می‌کنیم اما تأکید کرد که تنها سؤال باقی‌مانده در این رابطه زمان احتمالی عرضه این محصولات جدید است. بااین‌حال در جو فعلی جهان که همه رخدادهای مهم لغو شده‌اند و بسیاری از برنامه‌ریزی‌ها تغییرات زیادی داشته است، تأخیر عرضه آیفون‌ها چندان هم دور از انتظار نبود.
 
همان‌طور که بلومبرگ گزارش کرده است، همه‌گیری جهانی ویروس کرونا موجب تأخیر در سفرها و قرنطینه خانگی شده است و همه این عوامل به اضافه کار کردن کارمندان از خانه موجب شده است که بسیاری از کمپانی نتوانند مطابق با برنامه‌ریزی‌های قبلی خود رفتار کنند.
 


کد مطلب: 61150

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/61150/احتمال-تعویق-عرضه-آیفون-های-2020-دلیل-شیوع-کرونا

ايتنا
  https://www.itna.ir