کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استفاده از کلید امنیتی گوگل روی دستگاه‌های iOS ممکن شد

سايت خبری ايتنا , 25 خرداد 1399 ساعت 2:00

ایتنا- کاربران دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل iOS ازاین‌پس می‌توانند به‌راحتی برای ایمن کردن حساب‌های کاربری گوگل خود از کلیدهای امنیتی این شرکت استفاده کنند.


کاربران دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل iOS ازاین‌پس می‌توانند به‌راحتی برای ایمن کردن حساب‌های کاربری گوگل خود از کلیدهای امنیتی این شرکت استفاده کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، گوگل استفاده از کلیدهای امنیتی را آسان‌تر کرده است و در همین راستا استفاده از برنامه محافظتی پیشرفته این کمپانی برای ایمن‌سازی حساب‌های کاربری گوگل در دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل iOS نیز آسان‌تر شده است.
 
در پی تغییراتی که به‌تازگی در این سیستم اعمال شده است، هر کاربر دستگاه اپل (iOS 13.3 و بالاتر) می‌تواند از کلیدهای امنیتی تایتان گوگل برای ایمن‌سازی حساب‌های کاربری شخصی و کاری خود استفاده کند. ازآنجایی‌که هردو کلیدهای تایتان USB نوع A و بلوتوث به فناوری NFC مجهز شده‌اند، می‌توان به‌راحتی و بااتصال کلید یاد شده به بدنه پشتی یک آیفون به حساب کاربری خود وارد شد.
 

 
 
شما همچنین برای امن کردن حساب کاربری گوگل خود می‌توانید از کلیدهای امنیتی لایتنینگ نظیر YubiKey 5Ci نیز استفاده کنید. همچنین در صورت داشتن آداپتور لایتینگ به یو اس بی نیز می‌توانید برای این منظور از هر کلید امنیتی یو اس بی نیز بهره‌مند شوید. گوگل پیشنهاد می‌کند که به‌منظور مدیریت کلیدهای امنیتی بلوتوثی نرم‌افزار Smart Lock این کمپانی را نصب کنید یا از کلید داخلی تلفن همراه خود استفاده کنید.
 
علاوه بر این استفاده از برنامه محافظت پیشرفته گوگل روی دستگاه‌های iOS ساده‌تر شده است. این برنامه برای تمامی کاربرانی است که درخطر هک شدن قرار دارند اما به‌صورت کلی این کمپانی پیشنهاد می‌کند که هر شخصی که با یکی از نهادهای سیاسی کار می‌کند ، به‌منظور حفظ امنیت بیشتر به عضویت این برنامه دربیاید.
 


کد مطلب: 61143

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/61143/استفاده-کلید-امنیتی-گوگل-روی-دستگاه-های-ios-ممکن

ايتنا
  https://www.itna.ir