۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۰۰

دستیار هوشمند بی‌بی‌سی به مرحله تست رسید

ایتنا - دستیار هوشمند بی‌بی‌سی با توانایی درک لهجه‌های مختلف زبان انگلیسی برای اعضای بریتانیایی مایکروسافت اینسایدر عرضه شد.
دستیار هوشمند بی‌بی‌سی به مرحله تست رسید
دستیار هوشمند بی‌بی‌سی با توانایی درک لهجه‌های مختلف زبان انگلیسی برای اعضای بریتانیایی مایکروسافت اینسایدر عرضه شد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، سال گذشته بی‌بی‌سی اعلام کرد که قصد ساخت دستیار صوتی ویژه‌ای را دارد که کاربران می‌توانند بدون توجه به لهجه زبانشان با آن ارتباط برقرار کنند.  دستیارهای هوشمند موجود هنوز در رابطه با درک لهجه‌ها دچار مشکل هستند و این امر در بریتانیا که لهجه‌های زبان انگلیسی در آن بسیار متنوع است بیش از جاهای دیگر جهان نمود دارد.
 
هم‌اکنون این دستیار هوشمند جدید که «بیب» نام دارد به حالت بتا درآمده است. نسخه اول این نرم‌افزار برای آن دسته از اعضای ویندوز اینسایدر که در بریتانیا ساکن هستند، در دسترس خواهد بود و آن‌ها می‌توانند این نرم‌افزار را از مایکروسافت استور دانلود کنند.

 
دستیار هوشمند بی‌بی‌سی به مرحله تست رسید

مایکروسافت درواقع در ساخت این نرم‌افزار همکاری‌های مؤثری داشته است و سرویس هوش مصنوعی Azure این کمپانی برای ساخت زیرساخت‌های این پلتفرم توسط بی‌بی‌سی استفاده شده است. کاربران در نسخه اولیه این دستیار هوشمند می‌توانند پادکست‌ها، موسیقی‌ها و رادیوهای موردنظر خود را به همراه اخبار و به‌روزرسانی‌های آب‌وهوا در اختیار داشته باشند.
 
همچنین این کاربران برای سرگرمی می‌توانند گفتگوهای کوتاهی با بیب داشته باشند و برای مثال از این دستیار صوتی بخواهند که برایشان لطیفه‌ای تعریف کند. لطیفه‌ها از بین نوشته‌های طنزپردازان بی‌بی‌سی انتخاب می‌شود و برای کاربران خوانده می‌شود. بیب هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و احتمالا باگ‌های آن نیز در این مرحله کم نخواهد بود.
 
بی‌بی‌سی مشتاق دریافت بازخورد از کاربران است و اعلام کرده است که در طی هفته‌ها و ماه‌های آینده قابلیت‌های بیشتری به این سیستم افزوده خواهد شد. به‌این‌ترتیب می‌توان انتظار داشت که این دستیار هوشمند در آینده‌ای نزدیک به یکی از اعضای دیجیتالی خانواده‌های بریتانیایی تبدیل شود.
کد مطلب: 61131
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام