۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۶
اشتباه بزرگ گوگل

اشتباه بزرگ گوگل موجب دسترسی برخی از کاربران پیکسل 4 XL به اندروید 11 بتا شد

ایتنا- به نظر می‌رسد که گوگل مرتکب اشتباهی بزرگ شده است و اولین نسخه بتای اندروید 11 را برای برخی از کاربران تلفن همراه هوشمند پیکسل 4 XL عرضه کرده است.
دسترسی برخی از کاربران پیکسل 4 XL به اندروید 11 بتا
به نظر می‌رسد که گوگل مرتکب اشتباهی بزرگ شده است و اولین نسخه بتای اندروید 11 را برای برخی از کاربران تلفن همراه هوشمند پیکسل 4 XL عرضه کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  phonearena، برخی از کاربران توییتر مدعی شدند که اولین نسخه بتای اندروید 11 را روی تلفن‌های همراه هوشمند پیکسل 4 XL خود دریافت کرده‌اند. حتی یکی از آن‌ها اسکرین شاتی را نمایش داده بود که در آن حجم فایل این به‌روزرسانی نیز نشان داده شده بود.
 
انتظار می‌رفت که اولین نسخه بتای اندروید 11 در کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل عرضه شود اما همه‌گیری ویروس کرونا موجب شد که گوگل این روند هرساله خود را لغو کند و به‌این‌ترتیب پرده‌برداری از نسخه جدید سیستم‌عامل محبوب خود را تا سوم ژوئن به تأخیر بیندازد.
 
 
 
بااین‌حال دوباره گوگل در این تاریخ نیز اعلام کرد که به دلیل اعتراض‌های مردمی آمریکا، اکنون زمان جشن گرفتن نیست و عرضه این نسخه فعلا به تعویق خواهد افتاد. بااین‌حال درحالی‌که گوگل هنوز تاریخ دقیقی را برای عرضه این به‌روزرسانی اعلام نکرده است اما دو کاربر تلفن‌های همراه پیکسل 4 XL اعلام کردند که این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند و شماره ساخت دستگاه آن‌ها به  RPB1.200504.018 تغییر پیدا کرده است.
 
اشتباه بزرگ گوگل در رابطه با عرضه اولین نسخه از اندروید 11 بتا احتمالا موجب می‌شود که این کمپانی برخلاف گفته‌های قبلی‌اش این به‌روزرسانی را در تاریخ سوم ژوئن عرضه کند. در چنین شرایطی کاربران تلفن‌های همراه پیکسل 2، پیکسل 2 XL، پیکسل 3، پیکسل 3 XL، پیکسل 3a، پیکسل 3a XL، پیکسل 4 و پیکسل 4 XL می‌توانند به برنامه اندروید 11 بتا ملحق شوند.
 
کاربران پیکسل خواهند توانست با رفتن به وب‌سایت Android Beta Program و انتخاب مدل دستگاه خود به‌روزرسانی یاد شده را دریافت کنند اما در این صورت باید آگاه باشند که با ورود به این برنامه باید تمامی نسخه‌های اندروید 11 بتا را تا عرضه نسخه نهایی دریافت کنند و تنها راه برگشت به نسخه قبلی بازگشت به تنظیمات کارخانه دستگاه است.
 
کد مطلب: 61130
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام