۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۵

ناآرامی‌ها در آمریکا فروشگاه‌های اپل را تعطیل کرد!

ایتنا - اپل پیشتر نیز به علت شیوع گسترده و پاندمی کرونا مجبور شده بود از ماه مارس سال جاری میلادی تمامی فروشگاه‌های حضوری خود را در سراسر جهان از جمله ایالات متحده آمریکا تعطیل کند.
ناآرامی‌ها در آمریکا فروشگاه‌های اپل را تعطیل کرد!

اپل که به تازگی فروشگاه‌های خود را بعد از دوران قرنطینه ناشی از کرونا بازگشایی کرده بود، تحت تاثیر اعتراضات اخیر مردم آمریکا باری دیگر مجبور به بستن فروشگاه‌های اپل استور شد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، شرکت آمریکایی اپل به تازگی اعلام کرده که تصمیم گرفته است بیشتر فروشگاه‌های اپل استور خود را در ایالات متحده آمریکا به منظور حفظ سلامت و امنیت کارکنان و مشتریان در بحبوحه اعتراضات شدید مردمی در این کشور تعطیل کرده و ببندد.

همزمان با ادامه اعتراضات شدید مردم آمریکا به کشته شدن یک فرد غیرمسلح سیاه پوست توسط رفتار خشونت آمیز نیروهای پلیس و سپس توییت تهدید آمیز ترامپ رئیس جمهور این کشور، بسیاری از فروشگاه‌های حضوری اپل استور در مناطق مختلف در این کشور مورد هدف و حمله معترضان و شورشگران قرار گرفته و در بسیاری از موارد علاوه بر صدمه زدن به فروشگاه‌ها، محصولات آنها را نیز به غارت برده‌اند.

در همین راستا اپل نیز بسیاری از محصولات خود را از فروشگاه‌های اپل استور خارج کرده و از طرفی دیگر شماری از آنها را تعطیل کرده تا بدین ترتیب احتمال دستبرد زدن به اموال و صدمه به فروشگاه ها را به حداقل برساند.

اپل پیشتر نیز به علت شیوع گسترده و پاندمی کرونا مجبور شده بود از ماه مارس سال جاری میلادی تمامی فروشگاه‌های حضوری خود را در سراسر جهان از جمله ایالات متحده آمریکا تعطیل کند.

این غول تکنولوژی چند هفته پیش با انتشار بیانیه‌ای از بازگشایی فروشگاه‌های خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی خبر داده بود.

بر اساس گزارشی که در وب سایت بیزینس اینسایدر آمده است، یکی از نخستین فروشگاه‌های مورد حمله معترضان، اپل استور واقع در شهر مینیاپولیس آمریکا بود که مورد هجوم و تخریب آشوبگران و سپس غارت محصولات آن واقع شده است.
کد مطلب: 61117
برچسب ها: اپل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام