کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واتس‌اپ با قابلیت ‌های جدید به‌روزرسانی شد

سايت خبری ايتنا , 13 خرداد 1399 ساعت 19:00

ایتنا- با افزایش استفاده از نرم‌افزارهای پیام‌رسان در دوران شیوع کرونا، واتس‌اپ تصمیم گرفته است که از این فرصت برای عرضه قابلیت‌های جدید خود استفاده کند.


با افزایش استفاده از نرم‌افزارهای پیام‌رسان در دوران شیوع کرونا، واتس‌اپ تصمیم گرفته است که از این فرصت برای عرضه قابلیت‌های جدید خود استفاده کند.
 
        این مطلب را از دست ندهید:
        - از اثرات مثبت واتس‌اپ بر روحیه‌تان غافل نشوید!
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، ماه‌های گذشته برای واتس‌اپ بسیار سنگین و شلوغ بوده است. کووید-19 و قرنطینه‌ای که در پی داشته است موجب شد تا تقاضا برای استفاده از پیام‌رسان‌های جهانی بیش‌ازپیش افزوده شود. همین موضوع موجب شد تا توسعه‌دهندگان تلاش کنند تا بتوانند واتس‌اپ را جوابگوی تقاضاهای فراوان کاربران بکنند.
 
به‌این‌ترتیب این دوران بهترین زمان برای عرضه قابلیت‌های جدید برای واتس‌اپ و افزودن به شمار طرفداران این پیام‌رسان بود. یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌ها افزوده شدن شمار افراد شرکت‌کننده در تماس تصویری به 8 نفر بود که اخیرا به واتس‌اپ فزوده شده و از سوی کاربران با استقبال فراوانی روبرو شده است.
 

 واتس‌اپ با قابلیت ‌های جدید به‌روزرسانی شد
 
علاوه بر این، قابلیت Messenger Rooms فیس‌بوک نیز به‌زودی برای واتس‌اپ عرضه خواهد شد. این قابلیت نسبت به چت‌های ویدئویی فعلی اندکی تفاوت دارد. این قابلیت روم‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که هرکدام از آن‌ها می‌توانند تا 50 عضو داشته باشند. زمان‌بندی و برنامه‌ریزی برای انجام چت ویدئویی در روم‌ها مطرح نیست و کاربران هر زمان که بخواهند می‌توانند به یکی از این روم‌ها وارد شوند و در صورت در دسترس بودن افراد دیگر با آن‌ها چت تصویری بکنند.
 
همچنین شواهد حاکی از آن هستند که به‌زودی استیکرها هم به واتس‌اپ افزوده می‌شوند. استیکرهای انیمیشنی یکی از قابلیت‌های گم شده در واتس‌اپ بود که بنابر شواهد به دست آمده به نظر می‌رسد که به‌زودی برای این پیام‌رسان عرضه شوند اما تاریخ دقیق ارائه این قابلیت هنوز مشخص نیست.
 
علاوه بر این واتس‌اپ قوانین دانلود خودکار جدیدی را به نرم‌افزار خود خواهد افزود. اگر این قابلیت‌ها به واتس‌اپ افزوده شود از دانلود خودکار تصاویر، ویدیوها و اسنادی که به‌صورت مکرر فوروارد می‌شوند جلوگیری خواهد شد و به‌این‌ترتیب حافظه تلفن همراه شما در امان خواهد بود.

    برای مطالعه بیشتر:
    - هشدار برای کاربران واتس‌اپ


 


کد مطلب: 61113

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/61113/واتس-اپ-قابلیت-های-جدید-به-روزرسانی

ايتنا
  https://www.itna.ir