۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۰۰

مشخصات ساعت هوشمند بعدی سامسونگ افشا شد

ایتنا- تأییدیه‌های کمیسیون ارتباطات فدرال حاکی از آن است که ساعت هوشمند سامسونگ با قابلیت‌هایی نظیر استاندارد مقاومت در برابر آب 5ATM، جی‌پی‌اس و فناوری LTE به بازار عرضه خواهد شد.
مشخصات ساعت هوشمند بعدی سامسونگ افشا شد
تأییدیه‌های کمیسیون ارتباطات فدرال حاکی از آن است که ساعت هوشمند سامسونگ با قابلیت‌هایی نظیر استاندارد مقاومت در برابر آب 5ATM، جی‌پی‌اس و فناوری LTE به بازار عرضه خواهد شد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، تأییدیه‌های کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا خبر از آن دارد که نسخه بعدی سامسونگ به‌زودی با مشخصات بسیار هیجان‌انگیز رونمایی خواهد شد. از مشخصاتی که در این تأییدیه‌ها آمده است حاکی از آن است که این محصول با استاندارد مقاومت در برابر آب 5ATM، جی‌پی‌اس و فناوری LTE به بازار عرضه می‌شود.
 
البته به نظر می‌رسد که سامسونگ تصمیمی برای بزرگ‌تر کردن ساعت‌های هوشمند خود ندارد و بزرگ‌ترین مدل سری جدید ساعت‌های خود را تنها با قطر 45 میلی‌متری به بازار عرضه خواهد کرد و مدل کوچک‌تر این محصول نیز 41 میلیمتر خواهد بود. البته جالب است بدانید که نسخه‌های فعلی ساعت‌های هوشمند سامسونگ در اندازه‌های 46 و 42 میلی‌متری به بازار عرضه می‌شوند.
 
 
 
معدود تصاویری که از این ساعت‌های هوشمند وجود دارد تنها بدنه پشتی آن‌ها را به نمایش می‌گذارد و مشخص نیست که آیا سامسونگ طراحی آن را به واچ اکتیو 2 نزدیک خواهد کرد یا خیر.
 
منابع آگاه خبر از آن می‌دهد که لبه‌های چرخشی گلکسی واچ در این ساعت نیز دیده خواهند شد و به‌این‌ترتیب طرفداران کنترل فیزیکی می‌توانند با اطمینان خاطر به خرید این ساعت هوشمند اقدام کنند.
 
تاریخ دقیق عرضه این محصول هنوز به‌صورت کامل مشخص نشده است. سامسونگ قصد دارد تا این ساعت هوشمند را همراه با جدیدترین نسخه گلکسی نوت در اواخر تابستان رونمایی کند. به‌این‌ترتیب می‌توان انتظار داشت که این محصول در ماه اوت یا زودتر به بازار عرضه شود.
 
کد مطلب: 61111
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام