۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۰

افزایش محبوبیت بازی‌های واقعیت افزوده اینستاگرام در دوران قرنطینه

ایتنا- گزارش‌های به دست آمده حاکی از آن است که دوران قرنطینه موجب شده است که بسیاری از کاربران اینستاگرام به انجام بازی‌های واقعیت افزوده این شبکه اجتماعی بپردازند.
افزایش محبوبیت بازی‌های واقعیت افزوده اینستاگرام در دوران قرنطینه
گزارش‌های به دست آمده حاکی از آن است که دوران قرنطینه موجب شده است که بسیاری از کاربران اینستاگرام به انجام بازی‌های واقعیت افزوده این شبکه اجتماعی بپردازند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، بسیاری از ما این روزها اوقات فراغتمان را با گشتن در شبکه‌های اجتماعی یا بازی کردن با تلفن‌های همراهمان پر می‌کنیم. بااین‌حال برخی از کاربران به اجماعی میان این دو رسیده‌اند و به انجام بازی‌های کامپیوتری در شبکه‌های اجتماعی می‌پردازند.
 
 اینستاگرام نیز ازجمله شبکه‌های اجتماعی است که بازی‌های متنوعی را برای کاربران عرضه کرده است که از میان آن‌ها محبوب‌ترین بازی‌ها مربوط به بازی‌های واقعیت افزوده است. این بازی‌ها اغلب به صورت فیلترهای متنوعی برای کاربران عرضه می‌شوند که هرکدام کاربری‌های جداگانه و جالبی دارند.
 
یکی از این بازی‌ها توسط بلاگری به نام مری اورتن ساخته شده است. در این بازی جعبه‌های مجازی متفاوتی در بالای سر کاربر قرار می‌گیرند که او می‌تواند با انتخاب هرکدام از این جعبه‌ها به پاسخ‌دهی به سؤالاتی بپردازد که به صورت رندوم از آن‌ها بیرون می‌آید. این بازی طرفداران زیادی پیدا کرده است.
 
  
  
البته فیلترهای واقعیت افزوده سوم شخص در اینستاگرام قابلیت چندان جدیدی نیست و پیش‌ازاین نیز بسیاری از توسعه‌دهندگان فیلترهای ساخته شده خود را برای آزمایش و استفاده توسط کاربران در این شبکه اجتماعی قرار می‌دادند. اما اینستاگرام اخیرا تصمیم گرفته است تا ابزار ساخت فیلترهای واقعیت افزوده خود را در اختیار عموم قرار دهد تا هر شخص علاقه‌مند بتواند فیلترهای ویژه خود را ساخته و آن را با کاربران به اشتراک بگذارد.
 
درنتیجه این امر فیلترهای واقعیت افزوده از گوش‌های خرگوشی یا چشم‌های پلنگی فراتر رفت و فیلترهای بسیار متنوعی که هرکدام طرفدارهای خاص خود را دارند در اینستاگرام عرضه شد. یکی از این فیلترها که محبوبیت میلیونی به دست آورد به کاربران می‌گفت که شبیه به کدام‌یک از شخصیت‌های بازی پوکمان هستند.
 
علاوه بر این دوران قرنطینه موجب شده است که توسعه‌دهندگان و سازندگان این فیلترها زمان بیشتری برای ساخت ایده‌های جدید خود داشته باشند و از طرفی کاربران نیست وقت آزادتری برای تست هرکدام از این قابلیت‌ها در اختیار داشته باشند. همین تعامل دوطرفه موجب شده است که قابلیت بازی‌های واقعیت افزوده اینستاگرام محبوبیت روزافزونی را شاهد باشد و روزبه‌روز نیز به این محبوبیت افزوده شود.
 
کد مطلب: 61100
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام