۰
plusresetminus
شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۰۰

عرضه ابزار واقعیت افزوده توسط گوگل برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی

ایتنا- ابزار واقعیت افزوده جدید گوگل به کاربران تلفن‌های همراه اندرویدی این امکان را می‌دهد که بتوانند اصل فاصله‌گذاری اجتماعی را راحت‌تر رعایت کنند.
عرضه ابزار واقعیت افزوده توسط گوگل برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی
ابزار واقعیت افزوده جدید گوگل به کاربران تلفن‌های همراه اندرویدی این امکان را می‌دهد که بتوانند اصل فاصله‌گذاری اجتماعی را راحت‌تر رعایت کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، گوگل به‌تازگی ابزار واقعیت افزوده جدیدی را عرضه کرده است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند به هنگام خروج از خانه در دوران شیوع کرونا، اصل فاصله‌گذاری اجتماعی را راحت‌تر رعایت کنند.
 
این پروژه آزمایشی که سودار (Sodar) نام دارد، از طریق تلفن همراه شما دایره‌هایی در فاصله دوم‌تری تان ترسیم می‌کند. هدف از ارائه این ابزار این است که از طریق آن بتوانید فاصله دوم‌تری تا افراد را به‌راحتی تخمین بزنید و با کاهش قوانین سرسخت قرنطینه بتوانید به روال عادی زندگی‌تان بازگردید.
 
 
 
سودار نرم‌افزار مستقلی نیست و برای استفاده از آن نیاز به نصب نرم‌افزار خاصی ندارید و تنها باید به وب‌سایت آن مراجعه کنید. این ابزار هم‌اکنون روی مرورگر کروم دستگاه‌های اندروید کار می‌کند و البته برخی از دستگاه‌های اندرویدی ممکن است از این ابزار پشتیبانی نکنند.
 
اگر شما تاکنون یکی از پروژه‌های واقعیت افزوده گوگل را از طریق دستگاهتان مشاهده کردید، این احتمال وجود دارد که تلفن همراه شما از ابزار سودار پشتیبانی کند و بتوانید اصل فاصله‌گذاری اجتماعی را راحت‌تر رعایت کنید.
 
کد مطلب: 61097
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام