کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قابلیت برنامه‌ریزی توییت‌ها برای وب‌سایت توییتر عرضه شد

www.engadget.com , 18 خرداد 1399 ساعت 7:00

ایتنا- توییتر ازاین‌پس به کاربران نسخه وب خود اجازه می‌دهد که تاریخ و زمان انتشار توییت‌هایشان را از درون وب‌سایت این شبکه اجتماعی برنامه‌ریزی کنند.


توییتر ازاین‌پس به کاربران نسخه وب خود اجازه می‌دهد که تاریخ و زمان انتشار توییت‌هایشان را از درون وب‌سایت این شبکه اجتماعی برنامه‌ریزی کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، شما دیگر برای برنامه‌ریزی زمان انتشار توییت‌هایتان به نرم‌افزارهای سوم شخص نظیر Tweetdeck نیاز نخواهید داشت و این شبکه اجتماعی هم‌اکنون به شما اجازه می‌دهد که از طریق وب‌سایت خود به برنامه‌ریزی توییت‌ها بپردازید.
 
توییتر از سال گذشته تاکنون در حال تست این قابلیت بوده است و از ابتدای ماه مه به برخی از کاربران اجازه دسترسی به آن را داده است. اما اکنون این ویژگی به صورت عمومی در وب‌سایت توییتر عرضه شده است و آیکون تقویمی در پایین بخش ایجاد کننده توییت و دقیقا کنار دکمه ایموجی‌ها دیده می‌شود.
 

 
 
اگر شما می‌خواهید توییت‌هایتان را در زمانی دیگر منتشر کنید به‌راحتی می‌توانید روی به‌جای دکمه توییت روی این آیکون کلیک کنید. شما می‌توانید در پنل نمایش داده شده زمان و تاریخ پست شدن توییتتان را مشخص کنید و همچنین فهرستی از تمامی توییت‌های برنامه‌ریزی‌شده‌تان را مشاهده کنید.
 
شما در همان پنجره بخش دیگری تحت عنوان « Drafts» را در اختیار خواهید داشت. به‌این‌ترتیب در این بخش می‌توانید توییت‌هایی که هنوز برای پست شدن کامل نیستند و ممکن است به ویرایش احتیاج داشته باشند را ذخیره کنید. شما برای ذخیره توییت‌ها در این بخش با کلیک روی X در گوشه بالا و سمت چپ می‌توانید این کار را انجام دهید.
 

بااین‌حال بهتر است به خاطر داشته باشید که توییت‌های ذخیره شده در این بخش روی دسکتاپ یا موبایل وارد نرم‌افزارهای توییتر نخواهد شد و شما تنها می‌توانید از طریق نسخه‌های وب این شبکه اجتماعی نظیر نسخه وب موبایل یا دسکتاپ به این بخش دسترسی داشته باشید.
 


کد مطلب: 61096

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/61096/قابلیت-برنامه-ریزی-توییت-ها-وب-سایت-توییتر-عرضه

ايتنا
  https://www.itna.ir