۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۰۰

رخداد رونمایی از اندروید 11 بتا عقب افتاد

ایتنا- گزارش‌ها حاکی از آن هستند که رخداد رونمایی از اندروید 11 بتا که قرار بود در روز چهارشنبه نخست ماه ژوئن برگزار شود فعلا عقب افتاده است.
رخداد رونمایی از اندروید 11 بتا عقب افتاد
گزارش‌ها حاکی از آن هستند که رخداد رونمایی از اندروید 11 بتا که قرار بود در روز چهارشنبه نخست ماه ژوئن برگزار شود فعلا عقب افتاده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، مسلما ویروس کرونا تاثیر بسیار بزرگی بر روی ساختار دنیای دیجیتالی گذاشته است ولی شاید بتوان بزرگ‌ترین اثر این ویروس در صنایع فناوری دیجیتالی را در سطح رخدادهایی مشاهده کرد که پیش از این عادت داشتیم هر ساله آن‌ها را مشاهده کنیم.
 
در همین راستا نیز در طول مدت زمان گذشته از شیوع این ویروس، کمپانی گوگل به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان تصمیم گرفته است که بسیاری از رخدادهای خود را لغو کرده یا به صورت آنلاین برگزار کند.
 
با این تفاسیر شرکت گوگل که چندی پیش کنفرانس بسیار مهم Google I/O خود را نیز لغو کرده بود بار دیگر تصمیم بر تغییر برنامه‌ها و دوری از تجمع گرفته و هم‌اکنون تصمیم گرفته است که عرضه اندروید 11 بتا را نیز لغو کند.
 
 
 
همان‌طور که پیش‌ازاین نیز گفته شده بود، رخداد مجازی رونمایی از نسخه بتای اندروید 11 برای روز چهارشنبه برنامه‌ریزی شده بود اما گوگل در قالب بیانیه‌ای اعلام کرد که این رخداد را عقب انداخته است  و اظهار داشت که «اکنون زمان جشن گرفتن نیست».
 
متخصصان احتمالات زیادی را در رابطه با تصمیم گوگل مبنی بر عقب انداختن رخداد رونمایی از اندروید 11 بتا مطرح کرده‌اند ولی هیچ‌کدام از آن‌ها به صورت قطعی پاسخگوی سوال های پیش‌آمده در رابطه با این رفتار گوگل نیستند.
 
 به‌این‌ترتیب هنوز در این رابطه هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست و تیم گوگل اعلام کرده است که به‌زودی به اطلاعات بیشتری بر خواهد گشت ولی هنوز زمان قطعی برای این کار مشخص نشده است و تنها باید تا زمان انتشار موارد بیشتر، صبر پیشه کرد.
 
کد مطلب: 61095
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام