۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۲۲

نقص باز نشدن برخی نرم‌افزارهای iOS برطرف شد

ایتنا- گزارش‌ها خبر از آن دارند که اپل نقصی که برخی از نرم‌افزارهای اپل را تحت تأثیر قرار داده و مانع باز شدن آن‌ها می‌شد را برطرف کرده است.
نقص باز نشدن برخی نرم‌افزارهای iOS برطرف شد
گزارش‌ها خبر از آن دارند که اپل نقصی که برخی از نرم‌افزارهای اپل را تحت تأثیر قرار داده و مانع باز شدن آن‌ها می‌شد را برطرف کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، اپل به‌تازگی اعلام کرده است که نقص موجود در سیستم Family Sharing که مانع باز شدن برخی نرم‌افزارهای iPadOS و iOS می‌شد را برطرف کرده است.
 
 این کمپانی مشخص نکرد که چه چیزی باعث بروز این مشکل شده بود اما شواهد حاکی از آن است که این مشکل احتمالا مرتبط با امضای برنامه‌ها بوده است.
 
 
 
گزارش‌های به‌دست‌آمده از 9to5Mac حاکی از آن است که این نقص موجب شده است که کاربران با خطایی مواجه شوند که در آن توضیح داده‌شده بود که «این برنامه دیگر با شما به اشتراک گذاشته نمی‌شود». البته پاک کردن و نصب دوباره نرم‌افزارهای تحت تأثیر این نقص مشکل را حل می‌کرد اما راه‌حل نهایی نبود.
 
اپل این مشکل را با ارائه نرم‌افزارهایی که به‌درستی امضاشده‌اند برطرف کرده است و کاربران نیازی به دانلود و نصب دوباره آن‌ها ندارند. این مشکل بسیار نامعمول است اما به‌راحتی قابل رفع شدن است و نیازی نیست که برای برطرف شدن آن منتظر ارائه نسخه جدید سیستم‌عامل باشید.
 
کد مطلب: 61079
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام